Bunkertochten

Overige landen welke (nog) niet in de lijst voorkomen. Of stel hier niet land gebonden vragen.
Plaats reactie
Brutus013

Bunkertochten

Bericht door Brutus013 »

Zijn er liefhebbers, net als ik , die graag in groepsverband eens op pad willen gaan om eens een fort of vesting te willen bezoeken? en daarna wat ervaringen met elkaar uitwisselen onder het genot van een bakske koffie? ik ben sinds kinds af aan "verslaafd"aan deze bouwwerken maar voel me niet geroepen er steeds maar weer in mijn eentje er op uit te trekken. misschien kan de drempel wat lager worden door in groepsverband wat te ondernemen.

Mvg, Ruud verwest
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Bunkertochten

Bericht door Remco de Goede »

Hallo Ruud,

Waar wil je gaan kijken en in welk soort verdeidingswerken ben je geinteresseerd? Forten, Duits, Maginot?
Ik vind het persoonlijk altijd prettig om alleen te gaan, kan je je eigen tempo bepalen en doen en laten wat je zelf wilt.
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Bunkertochten

Bericht door rony »

Remco de Goede schreef:Hallo Ruud,

Waar wil je gaan kijken en in welk soort verdeidingswerken ben je geinteresseerd? Forten, Duits, Maginot?
Ik vind het persoonlijk altijd prettig om alleen te gaan, kan je je eigen tempo betalen en doen en laten wat je zelf wilt.
Betalen kost geld Remco.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Bunkertochten

Bericht door Remco de Goede »

Wij Hollanders zijn zunig dus ik heb het maar snel aangepast ;)
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Bunkertochten

Bericht door rony »

Remco de Goede schreef:Wij Hollanders zijn zunig dus ik heb het maar snel aangepast ;)
Ha ha.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Brutus013

Re: Bunkertochten

Bericht door Brutus013 »

Het maakt mij in principe niet zoveel uit, als je er maar in kunt rondolen. ik heb ze van zeeland en denhaag allemaal bewonderd en ik ben donateur van de stichting bunkerbehoud in middelburg. maginot-linie ben ik nooit geweest maar staat wel op het verlanglijstje. maar in mijn eentje, nee. ik ga liever met een gelijkgestemd gezelschap en dan kun je alsnog je eigen tempo bepalen maar het is ook een stukje veiligheid voor mijzelf. het is me wel eens overkomen dat ik me per ongeluk ingegraven had en dat ik er na enige tijd weer (gelukkig) uitkwam. het is meer de gezelligheid die ik zoek onder gelijkgestemde en het voorkomen van boetes van staatsbosbeheer vanwege het niet zien aanlopen van een boswachter terwijl ik onbezorgd aan het bunkerploppen ben.
BunkerOwner

Re: Bunkertochten

Bericht door BunkerOwner »

Brutus013 schreef:Het maakt mij in principe niet zoveel uit, als je er maar in kunt rondolen. ik heb ze van zeeland en denhaag allemaal bewonderd en ik ben donateur van de stichting bunkerbehoud in middelburg. maginot-linie ben ik nooit geweest maar staat wel op het verlanglijstje. maar in mijn eentje, nee. ik ga liever met een gelijkgestemd gezelschap en dan kun je alsnog je eigen tempo bepalen maar het is ook een stukje veiligheid voor mijzelf. het is me wel eens overkomen dat ik me per ongeluk ingegraven had en dat ik er na enige tijd weer (gelukkig) uitkwam. het is meer de gezelligheid die ik zoek onder gelijkgestemde en het voorkomen van boetes van staatsbosbeheer vanwege het niet zien aanlopen van een boswachter terwijl ik onbezorgd aan het bunkerploppen ben.

Nou nou, dat zijn een paar honderd bunkers ;-)
Ik heb je nog niet bij ons gezien, in Zeeland, Den Haag.
Altijd welkom.
Brutus013

Re: Bunkertochten

Bericht door Brutus013 »

Ik ben als kind opgegroeid met de bunkers in Burgh-haamstede. veel spelen totdat ze jaren later werden afgesloten en dichtgegooid, helaas. maar de fascinatie zal er altijd voor blijven. zelfs op google earth zit ik me al jaren te verlekkeren van de overblijfselen van de atlantikwall. maar ik wil graag naar Den haag komen, er zijn er nog wel een paar die ik nog steeds wil bezoeken. voordat de boswachter me te pakken krijgt.
Plaats reactie

Terug naar “Overige (vragen)”