Foto's bunkerbouw Callantsoog tot Huisduinen

De Stützpunktgruppe Callantsoog & Freie Küste tot Stp.Gr. Petten
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Foto's bunkerbouw Callantsoog tot Huisduinen

Bericht door tim »

hoi hans, dat was mij ook al bekend....
ik had op 2 van deze foto's hoog ingezet, maar werd overboden (door een bekende naam in de bunkerwereld) die uiteindelijk de foto's nooit betaald heeft :x
misschien wel opzettelijk? of te hoog geschoten?, je weet het nooit.
de handelaar heeft ze vervolgens na lang wachten op z'n webshop gezet voor deze belachelijke bedragen!!!!
wel grappig is dat van die 612 bij noorderhoofd een aantal foto's op het geheugen van nederland staan (door frits lamberts) van net na de oorlog die ook heel mooi zijn...
moet je wel gek zijn om er bij mr. voskamp 200 euro voor te betalen, onrealistisch gewoon!

we hebben nu 44 prachtig mooie foto's voor ietsje meer geld :D

gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
pdijkstra
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2017, 20:14

Re: Foto's bunkerbouw Callantsoog tot Huisduinen

Bericht door pdijkstra »

Goedemorgen,

In 2008 zijn er o.a door mij en Tim foto's aangeschaft van de hierboven beschreven serie. Dat heeft geresulteerd in het bij elkaar houden van een groot deel van de foto's die indertijd uit het album zijn getrokken.
Eerder dit jaar werd ik zieken kwam ik thuis te zitten. In die periode heb ik het album (+ wat daar nog in zat) samen met een aantal losse pagina's die ik al had en de foto's van Tim op 8 foto's na weer bij elkaar weten te brengen.
De aanbieder had de resten van het album nog + wat losse foto's. Dat is dus erg leuk, want op deze manier blijft dit mooie stukje (late geschiedenis, 1943-1944) behouden.

Ik mis er dus nog 8, een aantal mensen heb ik al benaderd, en mogelijk ben ik er al een paar op het spoor, maar dus nog niet alle 8. Zijn er mensen hier op het forum die wellicht één of meerdere hebben thuis? En zo ja, zouden die dan contact willen opnemen omtrent de overname hiervan? Het zou leuk zijn als ik alles compleet weet te maken. Zeker omdat ik alles ga afdrukken in het boek waar ik op dit moment nog aan werk.

Met vriendelijke groet,

Paul Dijkstra
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Metox
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 jun 2016, 19:05
Locatie: Nachtrichtenstand Alkmaar.

Re: Foto's bunkerbouw Callantsoog tot Huisduinen

Bericht door Metox »

Beste Paul

Is er al bekend wanneer het boek gaat verschijnen.
Ad Ardissimum Paratus
pdijkstra
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2017, 20:14

Re: Foto's bunkerbouw Callantsoog tot Huisduinen

Bericht door pdijkstra »

Metox schreef: 25 jul 2017, 13:49 Beste Paul

Is er al bekend wanneer het boek gaat verschijnen.
Verwacht nog een paar weken tot de drukker... even afwachten of de rest van de foto's snel opduiken...
pdijkstra
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2017, 20:14

Re: Foto's bunkerbouw Callantsoog tot Huisduinen

Bericht door pdijkstra »

Niemand die weet waar de andere foto's gebleven zijn?
Plaats reactie

Terug naar “Stp.Gr. Callantsoog”