Een online Atlantikwallplatform

Algemene en overige onderwerpen m.b.t. de wereldoorlogen en fortificaties
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door ErwinZ »

Niet een idee om een project groep op te richten binnen het forum?
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door Remco de Goede »

Er is eventueel een mogelijkheid om dit vanuit het forum te doen, er komt dan echter wel een grote druk op de beheerders/moderators te liggen. Ook de kosten (die nu door de beheerders en moderators betaald worden) zullen omhoog gaan ivm opslagruimte etc. Medebeheerder Danny is nog steeds bezig met een erg mooi concept wat waarschijnlijk aan al onze wensen zal voldoen (het hele geheel met als basis een aanklikbare landkaart per provincie/stad/locatie/bunker), door tijdgebrek aan zijn kant staat dit project echter op een laag pitje. Als iemand een goed format aanleverd kunnen we als forumbeheerders en moderators kijken wat haalbaar is.
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door ErwinZ »

Ik bedoel even een apart onderdeel aan te maken waar gediscussieerd kan worden. Desnoods afgesloten. Of het FF actief mee doet aan het project staat daar los van natuurlijk.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door Remco de Goede »

Je kunt hiervoor wat mij betreft een topic aanmaken, afgesloten lijkt me (nog) niet nodig, een ieder die zich in de discussie wil mengen is welkom. Maar kan dit niet gewoon in dit topic?
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door ErwinZ »

Had niet anders verwacht dat dit alweer stil zou liggen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar Danny zijn concept?
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door rony »

Ha Erwin, er word dikwijls snel over iets begonnen, maar ook even snel weer stilgelegd.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Een online Atlantikwallplatform

Bericht door Remco de Goede »

ErwinZ schreef:Had niet anders verwacht dat dit alweer stil zou liggen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar Danny zijn concept?
Voor zover ik weet heeft Danny het te druk met zijn eigen bedrijf en ligt dit op de (bovenste) plank. Ik heb er zelf ook geen tijd voor, maar als iemand met een goed idee komt wil ik best meewerken/denken, maar dat had ik al eerder gezegd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene Onderwerpen”