inlogprobleem Atlantikwall en France

Algemene en overige onderwerpen m.b.t. de wereldoorlogen en fortificaties
Plaats reactie
aitor

inlogprobleem Atlantikwall en France

Bericht door aitor »

HELP

Ik ga weer eens richting Fr. Nu omgeving Dieppe - Le Havre en gebruik ter voorbereiding dit Forum maar ook het Franse zusje. En daar gaat het fout.

Dit bericht maar onder Frankrijk geplaatst.
Ik ben enige tijd niet meer op deze site geweest en heb me opnieuw moeten aanmelden. Maar dat verloopt verre van soepel. Wie kan me uitleggen wat de spelregels nu zijn ?
Ik meld mee aan en krijg dan onderstaande mail:

Votre compte sur "Atlantikwall en France" - http://atlantikwall.superforum.fr est actuellement inactif, l'administrateur du forum doit tout d'abord l'activer avant que vous puissiez vous connecter avec. Vous recevrez un autre e-mail lorsque ce sera fait.

Veuillez ne pas oublier votre mot de passe étant donné qu'il est crypté dans notre base de données et que nous ne pourrons pas le retrouver pour vous. Toutefois, si vous oubliez votre mot de passe, vous pourrez en demander un nouveau qui sera activé de la même manière que ce compte.


En Dan ?? Moet ik dan in actie komen en zo ja waar dan want ik kan nog steeds niet inloggen.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: inlogprobleem Atlantikwall en France

Bericht door AvB »

Wachten op de admin daar die je aanmelding goed keurt.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: inlogprobleem Atlantikwall en France

Bericht door Remco de Goede »

Waren die Franse Admin's maar net zo snel als hier, dan had deze vraag er niet eens gestaan ;) :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Algemene Onderwerpen”