De Gouden Betonmolen 2010

De jaarlijks terugkerende prijs voor de erkenning van opvallende ondernemingen, gerelateerd aan fortificaties.
Annelies

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Annelies »

Wilco Vermeer schreef: Ik snap heel goed de criteria en de redenaties. Het enige wat ik wel een beetje jammer vind is dat dan langlopende projecten en organisaties die constant goed werk doen over langere periodes, op deze manier eigenlijk nooit voor het voetlicht gehaald kunnen worden. Maar dat is een keuze die je maakt als criteria opgesteld worden.
Dat hoeft niet (altijd) persé. Misschien hebben ze juist in 2010 een mijlpaal bereikt of werkzaamheden waar ze al jaren mee bezig waren eindelijk afgerond. Als ze in 2010 maar iets bijzonders hebben betekend.
Tenminste dat haal ik er uit, Peter correct me if I'm wrong!
Wilco Vermeer

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Wilco Vermeer »

Okay, mochten ze nu niet in aanmerking kunnen komen dan wordt 2012 misschien een mooier nominatiejaar, dan bestaat deze website namelijk 10 jaar. ;)
Petrick
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2010, 10:21
Locatie: Stützpunktgruppen Scheveningen
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Petrick »

Hier bij wil ik Leo den Dulk nomineren voor de Gouden Betonmolen 2010 voor zijn tomeloze en enthousiasme inzet om de S-3 kazemat midden en zuid op de Scheveningse boulevard te redden voor het nageslacht. Samen met de gemeente Den Haag heeft Leo den Dulk het voor elkaar gekregen de S-3 midden te bergen en op transport te kunnen zetten naar het Genie Museum in Vucht. Ook dankzij zijn inzet en organisatie van de open dag van de S-3 op 17 April van het vorig jaar hebben honderden mensen een unieke kans en rondleiding kunnen krijgen door het kleine Duitse gangen stelsel, de aangelegen Duitse manschappen bunker en de Nederlandse S-3 kazemat.

http://www.atlantikwallmuseum.nl/projec ... 09_02.html
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door PdK »

Na wat extra dagen voor nomineren en toelichting sluit ik bij deze de nominatieronde.

Op de achtergrond is nog wat door gediscussieerd over enkele nominaties, en of deze voldoen aan de gestelde voorwaarden. Helaas moet ik daarbij melden dat enkele nominaties niet naar de stemronde gaan. Dit door het ontbreken van voldoende argumentatie, toelichting en/of relevantie tot het jaartal 2010.
Degene die deze nominaties hebben uitgebracht zal ik nog persoonlijk berichten en bij deze toch hartelijk danken! Want dit jaar hebben we een record aantal nominaties mogen ontvangen.

In de stemronde wordt verwezen naar de toelichtingen bij nominaties in dit forum. En hoewel dit forum wordt gesloten, kunnen mensen hun nominaties nog wel eventueel van extra toelichting voorzien.
Dit door middel van het aanpassen van het originele bericht.

Nogmaals iedereen dank voor de enthousiaste nominaties. Nu mogen we vooral klikken in plaats van tikken.

Peter
Panzerwerk
Berichten: 233
Lid geworden op: 21 feb 2008, 19:13

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Panzerwerk »

Hey,

Was blij verrast en een beetje verbaast om te zien dat ik genonimeerd ben.
Voor mij hoeft een dergelijke persoonlijke vermelding niet. Laten we niet vergeten
alle andere vrijwilligers en actievelingen die bijv. zo'n dag in Middelburg mede
mogelijk hebben gemaakt. Ik was daarin maar een klein schakel.
Overigens, met de lijst zijn we er no niet. De inzet moeten we in 2011 verder opvoeren!


Peter
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Ruud »

Panzerwerk schreef: Overigens, met de lijst zijn we er no niet. De inzet moeten we in 2011 verder opvoeren!
Dan ben je iig gemotiveerd, mocht je de molen winnen!
Je weet ook dat de ontvangende partij voor een warm onthaal zorgt :D
Het is overigens wel een nek aan nek race, ik zit met kromme tenen achter de PC!
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Janus X »

Ik ga ook voor Peter Heijkoop ;)
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4028
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door ducatim901 »

Ruud schreef:
Panzerwerk schreef: Overigens, met de lijst zijn we er no niet. De inzet moeten we in 2011 verder opvoeren!
Dan ben je iig gemotiveerd, mocht je de molen winnen!
Je weet ook dat de ontvangende partij voor een warm onthaal zorgt :D
Het is overigens wel een nek aan nek race, ik zit met kromme tenen achter de PC!
g,Ruud
Je hebt hopelijk toch geen reuma?
JK
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2010

Bericht door Ruud »

ducatim901 schreef:
Ruud schreef:
Panzerwerk schreef: Overigens, met de lijst zijn we er no niet. De inzet moeten we in 2011 verder opvoeren!
Dan ben je iig gemotiveerd, mocht je de molen winnen!
Je weet ook dat de ontvangende partij voor een warm onthaal zorgt :D
Het is overigens wel een nek aan nek race, ik zit met kromme tenen achter de PC!
g,Ruud
Je hebt hopelijk toch geen reuma?
JK
Gelukkig niet .... wel pijn in de rug van het sjouwen van een gigantische doos die ineens voor de deur stond!
Mijn nominatie voor volgend jaar, Jack Koorneef ;)
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Plaats reactie

Terug naar “De Nationale Gouden Betonmolen”