De Gouden Betonmolen Spanband

De jaarlijks terugkerende prijs voor de erkenning van opvallende ondernemingen, gerelateerd aan fortificaties.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

De Gouden Betonmolen Spanband

Bericht door PdK »

Tijdens de uitreiking van de Gouden Betonmolen 2010 kregen alle bezoekers een zeer nuttig kado van winnaar Leo den Dulk.

Vandaag besloot ik dit kado in te zetten om witbier naar Hellevoetsluis te kunnen vervoeren. Niet wetende dat ik het op de terugweg heel anders zou gebruiken...
Bij de oversteek van de Maasvlakte naar Hoek van Holland troffen we langs de kade stukken bunker in de zeewering, inclusief dit stuk ontluchting in/uitlaat. Mijn eerste stukje echt kernwerk, die fantasie neem je me niet meer af...

Zijn er al meer mensen met eveneens goede betonmolen spandband ervaringen? Ze brengen vreemd geluk...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2177
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen Spanband

Bericht door Ruud »

witbier ... op de brommer, ik neem aan in ongeopende verpakking ... heb ik zo wel mijn vragen over de terugweg :o

ik heb er vorige week het hondenhok mee vastgezet in de auto ... of het bandje geluk bracht, de hond is in ieder geval veilig aangekomen en we hadden zeer goed weer .. dus voor mij een Ja!

g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4027
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: De Gouden Betonmolen Spanband

Bericht door ducatim901 »

Mijn tent is er op weg naar de Superbikes (motorraces) in Assen niet van af gevallen maar ik heb toch niet lekker gereden, ik ga toch weer voor touwtjes!
Of dat het nu ligt aan mijn spanbandervaring (1 keer gebruikt) of dat het niet werkt met de motor (mijn rijstracer is misschien een beetje teveel plasticfantastic).
Ik kreeg de zaak er gewoon niet strak erop.
JK.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen Spanband

Bericht door AvB »

Gaaf hoor Peter, de laatste restjes Kernwerk!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen Spanband

Bericht door tim »

peter, waarom breng je nooit witbier naar scheveningen? :roll:
de mijne ''is nog maagd'' :D
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: De Gouden Betonmolen Spanband

Bericht door PdK »

Hey Tim,

Dat is bij deze het volgende spanband avontuur! Al moet ik wel toegeven dat 2 van de 6 flesjes de eindstreep door hobbelige omstandigheden niet vol hebben gehaald.
Plaats reactie

Terug naar “De Nationale Gouden Betonmolen”