De Gouden betonmolen 2014

De jaarlijks terugkerende prijs voor de erkenning van opvallende ondernemingen, gerelateerd aan fortificaties.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: De Gouden betonmolen 2014

Bericht door tim »

Goede gedachtengang!
Hebben ze er niet meer aan als we iets anders voor ze doen?
Bijvoorbeeld helpen als ze mankracht nodig hebben o.i.d.

De betonmolen is volgend mij bedoeld voor stichtingen/personen die het afgelopen jaar iets goeds hebben gedaan voor verdedigingswerken.. In h.v.h. is iets heel anders aan de hand, er is een vervelend conflict gaande!

Ik ben best bereid de handen uit de mouwen te steken als daar behoefde aan is, en ik ben zeker niet de enige.


Gr, Tim.
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De Gouden betonmolen 2014

Bericht door Remco de Goede »

Beste mensen,

Het is vandaag 10 February 2015 en u heeft nog maar vier uur om een iemand te nomineren voor de Gouden Betonmolen van 2014.
Vanaf morgen gaan de "wijze" ahum mannen van de Betonnen commisie bijelkaar zitten en alle nominaties uitvoerig bespreken en komen we in de loop van deze of volgende week met een definitieve lijst van genomineerden.

Tot snel
BunkerOwner

Re: De Gouden betonmolen 2014

Bericht door BunkerOwner »

Dank voor de nominatie.
Te veel eer ;)
Zie het nu pas.

Ondanks dat we het eindresultaat nog niet kunnen zien ben ik ervan overtuigd dat we samen met de mannen de bunker voor een flink deel in alle glorie zullen/kunnen herstellen. Het is absoluut de mooiste en meest unieke locatie die we hebben.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Gouden betonmolen 2014

Bericht door AvB »

Graag jullie reacties in het stemtopic. :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gesloten

Terug naar “De Nationale Gouden Betonmolen”