Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

De jaarlijks terugkerende prijs voor de erkenning van opvallende ondernemingen, gerelateerd aan fortificaties.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door Remco de Goede »

We zijn nog in overleg en hebben dit punt en bunkerdag meegenomen in onze voorstellen. We komen zo spoedig mogelijk met een update.
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door KWD »

Hallo Luitjes

Komt er nog Update betreffende bovenstaand onderwerp daar de Bunkerdag alweer een week geleden is ?

Gr Klaas-Willem
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door Remco de Goede »

Hoi,

Het idee is er nog steeds en gaat waarschijnlijk in het najaar plaatsvinden. We moeten echter even wachten tot Arthur klaar is met zijn "opleiding" zodat hij hier weer tijd voor heeft. We hebben vorige week hier samen over gesproken en hij komt hier waarschijnlijk deze maand nog op terug.
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door KWD »

We moeten echter even wachten tot Arthur klaar is met zijn "opleiding" zodat hij hier weer tijd voor heeft.


En Arthur ben je inmiddels klaar met je opleiding ? ?
zodat je hier eindelijk weer eens tijd voor hebt, (Remco de Goede)

Het laatste bericht over deze Kennisdag is alweer van vier maanden geleden.

Je zou onderhand er wel een Kerst tintje aan kunnen geven !

Gr Klaas-Willem
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door AvB »

Zoals jullie misschien al door hadden is er geen uitreiking of kennisdag geweest. Dit had vooral te maken met de personele bezetting van het Fortificatieforum team en de tijd en inzet die nodig waren om tot een mooie dag te komen. Dit jaar dus geen officiële uitreiking, Rudi Rolf heeft de prijs op papier gekregen. Op naar een volgend jaar met een nieuwe winnaar van de Gouden Betonmolen.

Hierbij roep ik iedereen die een bijdrage in de organisatie wil leveren op, om mij een bericht te sturen. Alle handen zijn nodig om er weer een succes van te maken.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door ErwinZ »

AvB schreef: 02 dec 2018, 11:27Hierbij roep ik iedereen die een bijdrage in de organisatie wil leveren op, om mij een bericht te sturen. Alle handen zijn nodig om er weer een succes van te maken.
Bijdragen aan de organisatie in het algemeen of dergelijke dagen?
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door rony »

ErwinZ schreef: 05 dec 2018, 15:47
AvB schreef: 02 dec 2018, 11:27Hierbij roep ik iedereen die een bijdrage in de organisatie wil leveren op, om mij een bericht te sturen. Alle handen zijn nodig om er weer een succes van te maken.
Bijdragen aan de organisatie in het algemeen of dergelijke dagen?
Dat begrijp ik ook niet goed wat Arthur hiermee wil zeggen.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Duiker
Donateur
Donateur
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 okt 2017, 21:38
Locatie: Den Helder

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door Duiker »

Mogelijk is het handig om te vermelden waar voor je precies mensen zoekt en wat ze zouden kunnen doen.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gouden betonmolen 2017, fortificatieforum kennisdag i.p.v. uitreiking Gouden betonmolen

Bericht door AvB »

Uiteraard in de organisatie van een dag als de uitreiking van de Gouden Betonmolen of een kennisdag.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Plaats reactie

Terug naar “De Nationale Gouden Betonmolen”