Fotowedstrijd

De fotowedstrijd van het Fortificatieform
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door ErwinZ »

Remco de Goede schreef:Ik heb de discussie over "onderwerpen" uit de wedstrijd verplaatst naar dit topic
Mooi. Dat wou ik al voorstellen.
Maar Johannes doet het prima toch? Hoe mensen stemmen heeft de moderater niks mee te maken en als het goed is wordt het thema bepaald door de vorige winnaar. Er is een lijst met thema's en als de 6e inzending wint dan komt onderwerp nummer 6 naar boven.

We kunnen wel een keer kijken met zijn allen naar de lijst met thema's. Sommige zijn heel specifiek en andere weer juist niet. Een vraag wat mij bezig houdt is hoe krijgen we nog meer forum leden enthousiast om ook mee te doen.

/edit overigens realiseer ik me dat er gewoon een topic is voor onderwerpen :D viewtopic.php?f=124&t=3900
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door AvB »

Ik heb nergens een naam genoemd en het was een algemene opmerking over de quiz, niet hoe die gerund wordt, want dat ging prima. :)

Misschien moeten de onderwerpen wat minder bunkergerelateerd zijn zodat er ook nog vestingen en wapens en landschappen langskomen. En dan was mijn vraag dus, gaat het om de mooie foto, of om wát er op de foto staat. Want dat laatste is geen fotowedstrijd. :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
Plaats reactie

Terug naar “Fotowedstrijd”