Fotowedstrijd

De fotowedstrijd van het Fortificatieform
Gebruikersavatar
WimVe
Donateur
Donateur
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 aug 2009, 09:00
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door WimVe »

Ik vind het wel een leuk idee hoor.

Tav van de layout of onoverzichtelijkheid: misschien de inzendingen niet publiceren tot inzendsluitingstijd. Dan één topic maken met alle inzendingen en de pol er boven.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Remco de Goede »

WimVe schreef:Ik vind het wel een leuk idee hoor.

Tav van de layout of onoverzichtelijkheid: misschien de inzendingen niet publiceren tot inzendsluitingstijd. Dan één topic maken met alle inzendingen en de pol er boven.
Wil jij m beheren ;)
Gebruikersavatar
Barst
Berichten: 627
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:10

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Barst »

Ten eerste vind ik het erg jammer dat dit leuke initiatief nu alweer de grond ingeschreven wordt. Is er eindelijk eens wat nieuws op het forum, willen mensen bij de tweede poging al stoppen omdat ze kennelijk niet genoeg stemmen krijgen.

Ook bij het andere quiz-onderdeel van het forum loopt het keer op keer spaak. De vraag beantwoorden blijkt vaak simpeler dan het bedenken van een nieuwe. Waardoor we, ook nu weer, weken zitten te wachten op de volgende quizvraag. Dat hierdoor forumleden afhaken lijkt mij duidelijk, als er weinig gebeurd op het forum komt er uiteindelijk ook niemand meer op kijken.

Ik heb bij deze tweede foto de fout gemaakt te snel in te willen zenden. Kwam er later achter dat ik veel mooiere foto's van "kapotte" forten heb, maar toen kon ik mijn inzending niet meer wijzigen. Mijn advies is dus gebruik die twee weken goed om te bedenken welke je inzenden wil, dan wordt het vanzelf ook een stuk spannender.

Bart.
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2177
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Ruud »

Barst schreef:Ten eerste vind ik het erg jammer dat dit leuke initiatief nu alweer de grond ingeschreven wordt. Is er eindelijk eens wat nieuws op het forum, willen mensen bij de tweede poging al stoppen omdat ze kennelijk niet genoeg stemmen krijgen.
.
Barst, een kleine uitleg is op zijn plaats, mijn 'uitspraken' over het aantal stemmen op mijn foto, heb ik bij wijze van grap gepost, de Smilies geven dat aan. Ik denk, vooral ook hoop, dat dit door veel mensen ook zo is opgevat.
Als ik hier echt problemen mee heb of intiatieven niet waardeer, zou ik geen moderator zijn en vele uren steken in het beantwoorden van vragen en modereren van het forum.
Kortom, leden en moderators .... Vooral doorgaan [EDIT] ;) [EDIT]
G,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door ErwinZ »

Ik had als eerste een foto geplaatst bij de eerste editie. Bij de tweede kon ik zo gauw niks vinden en vervolgens vergeet je het, zodra je er weer aan denkt is de stem ronde al begonnen en dan heeft het weinig zin om te plaatsen. We zullen zien wat de volgende ronde brengt.

Sowieso vind ik de activiteit op het forum wat laag. Aan mij ligt het niet, ik open genoeg topics met voer voor discussies lijkt me.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Remco de Goede »

Bar(s)t,

Ik geloof niet dat er ooit over stoppen gesproken is, ik denk wel dat het concept een beetje bijgeschaafd moet worden, maar dat is met alle nieuwe dingen.
Wat ik nog wel wil vermelden is dat het voor de beheerder/moderators allemaal wel behapbaar moet blijven mbt coordineren etc etc. We hebben naast dit topic nog meer zaken die geregeld moeten worden en hebben buiten het forum allemaal ons priveleven en vaak ook nog werkzaamheden voor stichtingen etc. etc.

Ideeen zijn trouwens altijd welkom!
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Janus X »

Gewoon elke dag even op het Fortificatie Forum kijken, je leest toch ook elke dag je mail.... Mag ik dan hopen ;)
Ik kijk elke dag diverse forums na, je weet nooit wat voor een info of wat dan ook je tegen kunt komen, en laten we wel wezen, er raakt steeds meer digitaal, en de Brievenbus check je ook elke dag :mrgreen:
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Gebruikersavatar
Barst
Berichten: 627
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:10

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Barst »

Verder volkomen off-topic - smileys (emoticons) zijn en blijven de spreekwoordelijke "lachende boer met kiespijn" van het internet. Indien je niet in staat bent je werkelijke gedachten of gevoelens onder woorden te brengen schrijf je gewoon iets ironisch/doms en zet je er zo een raar plaatje achter.

Ikzelf weiger er gebruik van te maken.

Barrrrrrr....

Overigens ben ik het eens met Janus X.
Laatst gewijzigd door Barst op 26 jan 2014, 20:53, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Bas de Mos »

Generatiekloof? :P
                         /\
                          |
      Dit betekent dus grapje :mrgreen:
Gebruikersavatar
Barst
Berichten: 627
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:10

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Barst »

Je maakt dus niet alleen mooie foto's.

Bart
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Bas de Mos »

Ik snap je wel hoor Bart, vele ruzies zijn ontstaan door het digitale praten. Daarom neem ik alles maar met een korrel grof zeezout tegenwoordig.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Remco de Goede »

sirpsycho schreef:Ik snap je wel hoor Bart, vele ruzies zijn ontstaan door het digitale praten. Daarom neem ik alles maar met een korrel grof zeezout tegenwoordig.
Sommige mensen moet je met een bulkcarrier (groot zeeschip ;) ) zout nemen..
Gebruikersavatar
johannes winius
Berichten: 273
Lid geworden op: 08 mei 2010, 10:52
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door johannes winius »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: Fotowedstrijd

Bericht door Janus X »

Mja mijn motto is: Er zijn al genoeg serieuze mensen onder ons, dus ik ff niet :mrgreen:
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Gebruikersavatar
maarten-stahlbeton
Berichten: 1234
Lid geworden op: 20 feb 2008, 22:16
Contacteer:

Re: Fotowedstrijd

Bericht door maarten-stahlbeton »

Janus X schreef:Gewoon elke dag even op het Fortificatie Forum kijken, je leest toch ook elke dag je mail.... Mag ik dan hopen ;)
Ik kijk elke dag diverse forums na, je weet nooit wat voor een info of wat dan ook je tegen kunt komen, en laten we wel wezen, er raakt steeds meer digitaal, en de Brievenbus check je ook elke dag :mrgreen:
Dit.
Lord of the Ringstand
Plaats reactie

Terug naar “Fotowedstrijd”