Interieur

Gebruikte onderdelen in bunkers als ontluchting, verwarming, meubels en apparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Interieur

Bericht door Ruud »

Dag Allemaal,
Ik ben voor een informatiebord(je) op zoek naar wat interieurplaatjes. Dit hoeft niet direct een standige bunker te wezen, als het er maar 'gezellig' uitziet. Heeft er iemand een (eigen) plaatje beschikbaar of kan mij op weg helpen naar wat bruikbare plaatjes op internet (bruikbaar = geen duur archiefmateriaal, maar plaatjes die zo (met bronvermelding) te gebruiken zijn).
Dank, Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Interieur

Bericht door Remco de Goede »

Ruud,

Foto's van een museum heb je daar wat aan?
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Interieur

Bericht door Ruud »

Als de foto authentiek oogt is dit prima. Het leukst is het als er wat militairen (echter niet herkenbaar als Lw!) in een sfeervolle-setting opstaan. De foto is bedoeld voor een informatiebordje dat geplaatst gaat worden bij de vf's van het Bunker Museum IJmuiden. Deze borden worden opgemaakt door het grafische bureau Tekst en Uitleg (de zeeuwse collega's vast bekend, dit bureau heeft nl. het onlangs geopende oorlogsmuseum in (meen) Middelburg ingericht).
Voorwaarde voor de foto is wel dat deze gebruikt mag worden op een informatie bord.
g,Ruud

http://www.leitstand.nl/?actie=home;nl;nieuws" target="_blank
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Interieur

Bericht door Remco de Goede »

Ruud,

Heb wel wat foto's van Raversijde, maar hier mag je officieel niet fotograferen dus weet niet hoe het met het gebruik van foto's zit.
Heb volgens mij wel wat originele zwart wit foto's van interieurs ergens, ga even op zoek voor je
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Interieur

Bericht door PdK »

Ha Ruud,

Ooit op ebay wel eens een binnenfoto aangekocht, maar nog niet gescand. Helaas ben ik pas over anderhalve week in de gelegenheid, maar kan ik ook niet zeggen of de foto de moeite waar is. Zal hem tegen die tijd in ieder geval opsturen.

Peter
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Interieur

Bericht door Remco de Goede »

Ruud,

Dit is wat ik zo snel even tegenkwam. Eerlijk gezegd weet ik niet bij wie de copyright ligt, ben de foto's wel eens tegengekomen en heb ze opgeslagen zonder bronvermelding (beetje dom ik weet het).

Verder heb ik evt zoals gezegd redelijk wat foto's (zelf gemaakt dus copyright geen probleem wat dat betreft) van Raversijde.

Kijk maar of je er wat mee kan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: Interieur

Bericht door Janus X »

Interieur bunker Breskens kort na de oorlog.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Plaats reactie

Terug naar “Bunkerinrichting”