Balken nooduitgang.

Gebruikte onderdelen in bunkers als ontluchting, verwarming, meubels en apparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kale-J
Berichten: 82
Lid geworden op: 16 mar 2008, 20:34

Balken nooduitgang.

Bericht door Kale-J »

Heb deze 2 balken gevonden en na wat ik begrepen heb zijn ze best breed (21 cm) voor die balken. Is er een standaard maat voor die dingen of werden die afsluitingen ook wel eens enkel gemaakt inplaats van een dubbele rij omdat ze zo breed zijn? Lijkt me ook geen pretje om ze eruit te halen aangezien ze nogal wat wegen.
0161.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3125
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Balken nooduitgang.

Bericht door tim »

Klopt dat ze aan de zware kant zijn.
INP 200 kan wel kloppen hoor,
Aan de gelaste stukken rond en handgrepen kan je zien dat het nooduitgangbintjes zijn..
Wij hebben twee rijen INP 160 (16 stuks ofzo) gehad, maar ik kan me voostellen dat ze gebruikte wat voorhanden was.

Gr, Tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
Kale-J
Berichten: 82
Lid geworden op: 16 mar 2008, 20:34

Re: Balken nooduitgang.

Bericht door Kale-J »

Ok bedankt. Dus de breedte van zon balk heeft voor de rest niks te maken in wat voor type bunker zo'n balk werd geplaatst. Op de ene balk staat nog C.C.N.M- P.N.-200. Die 200 zal naar de 20 cm verwijzen zoals je al aangaf. Zelf heb gemeten met roest erop dus kan dat wel kloppen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 210
Lid geworden op: 26 feb 2008, 17:12

Re: Balken nooduitgang.

Bericht door Maarten »

Maar waarom van die onhandige joekels maken terwijl het ook met van die kleintjes kon?
Plaats reactie

Terug naar “Bunkerinrichting”