Websites (Updates)

Algemene discussie omtrent de bunkers en andere verdedigingswerken.
Annelies

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Annelies »

Leuk idee zo Tom!
Ik ga er zeker gebruik van maken op mijn toekomstige speurtochten 8-)
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door AvB »

Succes gaat toch aardig wat werk in zitten.
Maar wel handig! :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
Harras

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Harras »

Tommeke,
Mijn complimenten met je nieuwe opzet. Trouwens werkt goed zo met je gekleurde opzet van schootsvelden.
gr.Ron
Tom Oliviers

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Tom Oliviers »

ja, als ik van elke flankeringskazemat het exacte type geschut heb kan ik dat uitrekenen met die meet-tool in google earth voor een nog exacter schootsveld. heb dit al voor de HKB Maisy en de StP Delphin in KVA B gedaan, mooi resultaat, daar zie je dat delphin tot in belgië schoot met z'n 669 kazematten.

Tom
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Danny »

Zo Tom, mooi gedaan hoor! Jij gaat het nog druk krijgen schat ik zo ;)
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Tom Oliviers

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Tom Oliviers »

http://bunkerfreaks.angelfire.com/navigatie.html" target="_blank" target="_blank

hier een voorbeeld van een steunpunt met mooie vuurrichtingen. voor als ik de exacte kanontypes weet dan kan ik ze mooi uitrekenen en dan krijg je een prachtig zicht van het vuurbereik van de 24cm MKB Müschel in de gironde streek. (kmz staat in die lijst)

Jammer dat deze MKB niet afgewerkt is en dat de 4x S542 bunkers niet compleet zijn (enkel de beddingen zijn afgeraakt)

Een vraagje, ik heb hierbij de M 132 aangeduid als leitstand (heb ik op een forum eens gelezen). weet er iemand of dit klopt dat deze M 132 de leitstand voor muschel was? daar in de buurt staan nog meer mooie MKB's, dewelke nog volgen later.

Heeft er iemand een bunkerplan van een complete S542 ??

met vriendelijke groet,
Tom Oliviers, BFA
Tom Oliviers

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Tom Oliviers »

Na verschillende opmerkingen over de pop-ups etc, heb ik een andere gratis domain gemaakt die ook wel lekker werkt, zonder lastige pop-ups.

http://bunkerfreaks.vacau.com" target="_blank

Dank aan Lenco en Wim voor deze terechte opmerkingen.

De website is ook terug in het nederlands, aangezien mijn engels echt veel te slecht is, en dat ik vaak iets wil schrijven in het engels, maar weet ik de woorden weer niet, dus dan beperk ik de informatie te sterk.

de fransmannen moetten maar translate gebruiken dan, dat doe ik ook met hun forum. :D

Tom Oliviers, Bunkerfreaks Antwerpen
Plaats reactie

Terug naar “Atlantikwall algemeen”