Websites (Updates)

Algemene discussie omtrent de bunkers en andere verdedigingswerken.
Gebruikersavatar
bunkerboy
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 feb 2008, 19:56
Locatie: Maassluis

interessante website

Bericht door bunkerboy »

Heren en dames bunkeraars , allicht niet bij iedereen bekend maar dit vind ik toch ook wel een van de betere bunkersites , http://www.katwijkinoorlog.nl/.
Met een schat aan gegevens en oud fotowerk.
groeten Henk.
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: interessante website

Bericht door Danny »

Helemaal mee eens :P Bedankt voor het compliment mijn waarde ;)
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
ikke

Re: interessante website

Bericht door ikke »

ja idd wel een mooie site hij komt mij ook heel erg bekent voor vooral die bunkers;):P
Gebruikersavatar
bunkerboy
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 feb 2008, 19:56
Locatie: Maassluis

typologie site

Bericht door bunkerboy »

Ik heb geen idee of deze site bij de heren en dames bunkeraars bekend is , maar ik vind deze heel goed , veel bunker typologie , je zal in ieder geval je frans weer een beetje moeten her bestuderen. groeten Henk.
http://www.festungstnazaire.be/
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: typologie site

Bericht door Danny »

Vaag ik kan niet op die typologie pagina komen. Dan opent die site opnieuw in een frame...
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Bart

Re: typologie site

Bericht door Bart »

Heren,

de typologie pagina's op zowel http://www.bunkers.be als de site St. Nazaire zijn niet langer toegankelijk omwille van het feit dat we het pas verschenen boek van onze huistekenaar Patrick Fleuridas een kans willen geven.
Het uitgeven van een boek in eigen beheer kost geld, en als we willen dat na de serie 600 - 700 eventueel nog boeken volgen dan moeten we de verkoop stimuleren.

Trouwens een aanrader, het boek, en zeker niet duur.

Met vriendelijke groeten

Bart
http://www.bunkers.be
Gebruikersavatar
bunkerboy
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 feb 2008, 19:56
Locatie: Maassluis

Re: typologie site

Bericht door bunkerboy »

Verdraaid jammer want ik kon zaterdag alles van de typologie openen , ik heb het zelf ook nog geprobeerd vandaag , maar ook ik kon geen toegang forceren.
Morgen allicht weer proberen.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: typologie site

Bericht door AvB »

bunkerboy schreef:Verdraaid jammer want ik kon zaterdag alles van de typologie openen , ik heb het zelf ook nog geprobeerd vandaag , maar ook ik kon geen toegang forceren.
Morgen allicht weer proberen.
Lees het bericht van Bart..
Bart schreef:de typologie pagina's op zowel http://www.bunkers.be als de site St. Nazaire zijn niet langer toegankelijk omwille van het feit dat we het pas verschenen boek van onze huistekenaar Patrick Fleuridas een kans willen geven.
Het uitgeven van een boek in eigen beheer kost geld, en als we willen dat na de serie 600 - 700 eventueel nog boeken volgen dan moeten we de verkoop stimuleren.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Rob Mans

Re: typologie site

Bericht door Rob Mans »

Vandaag het boek Regelbauten 600/700 van o.a. Patrick Fleuridas binnen gekregen. Een aanrader zou ik zeggen...!!

groetjes,
Rob
Bart

Re: typologie site

Bericht door Bart »

Bedankt Rob,

het is altijd fijn een positieve reactie te horen, geef ik zeker door aan Patrick, steekt hem alvast een hart onder de riem dat er zelfs mensen enthousiast zijn in Nederland.


Groeten

Bart
Tom Oliviers

Websites (Updates)

Bericht door Tom Oliviers »

Hoi allemaal,

na enkele pogingen met gratis-website en webruimtes, en na de vele mislukkingen hierbij, heb ik besloten een gehele nieuwe weg in te slagen op gebied van bunkerfoto's kijken:

http://bunkerfreaks.vacau.com" target="_blank

Eenmaal je de website entert, dan kom je op een (voorlopig kleine) index met downloadbare bunkerlocatie's. Deze dienen eerst opgeslagen te worden op je computer (met mozilla firefox toch...) en nadien open je ze met google earth. Het zijn kmz-files.

Eenmaal je dan de luchtfoto van betreffend steunpunt bekijkt, dan zie je rode/blauwe/groene bolletjes die de bunkers aanduiden. Als je op deze bolletjes klikt, dan geeft google earth foto's van deze betreffende bunker weer.

Witte bolletjes geven dan geen foto's weer, dit zijn gebouwen die weg zijn, ondergewerkt of afgebroken, of gewoon niet gevonden of gefotografeerd die dag.

In elk geval, het amusement ermee, vele locaties volgen nog !!
Tom Oliviers, BFA
Laatst gewijzigd door Tom Oliviers op 09 feb 2010, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 210
Lid geworden op: 26 feb 2008, 17:12

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Maarten »

Gaaf, ik zal hem regelmatig in de gaten houden!
Tom Oliviers

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Tom Oliviers »

15 KVA B -- StP Luise staat er zojuist ook op...

Zal zo vaak mogelijk eraan werken, maar er kruipt wel veel html werk in, meer dan in een gewone website. maar het resultaat vind ik wel cool zo.

enkel moet ik opassen met bunker met materiaal in, oftewel duid ik ze express verkeerd aan, oftewel duid ik ze niet aan, oftwel laat ik enkel exterieurfoto's zien of interieurfoto's zonder dat materiaal op,...

Tom
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Remco de Goede »

Tom,

Wellicht kun je de locaties met fresco's of materiaal erin achter een password plaatsen of gewoon helemaal niet, als iemand ze wil weten (en je weeet dat ze betrouwbaar zijn) kan je ze altijd nog geven. Een onjuiste locatie opgeven lijkt me niet handig voor de echt geinteresseerden, dan zoek je je wezenloos ;) (ja ik werk ook vaak met kmz files van div sites) :)
Tom Oliviers

Re: De nieuwe website van bunkerfreaks is er!

Bericht door Tom Oliviers »

beter gewoon niet dan, dan doe ik wel alsof ik die bunker niet gevonden heb ;)

Tom
Plaats reactie

Terug naar “Atlantikwall algemeen”