Die Regelbauten

Algemene discussie omtrent de bunkers en andere verdedigingswerken.
Plaats reactie
Bunkerfreaks
Berichten: 96
Lid geworden op: 20 jun 2015, 09:27

Die Regelbauten

Bericht door Bunkerfreaks »

Hey Jongens en Meisjes,

Zoals ik al eerder laten vallen heb, ben ik al een dikke maand bezig aan een kmz-project waarin ALLE Regelbau/type bunkers van eender welke Duitse WO2 stelling in komen te staan.

Met trots kan ik jullie een zeer vroege BETA-versie laten zien, met voornamelijk bunkers van de A'wall, Galindestellung, Masurische Grenzstellung en nog wat andere stukjes. Let wel: Dit is VER VAN COMPLEET en VER VAN CORRECT!

Ik kreeg vaak de vraag waarom ik geen boek zou schrijven, maar een boek vind ik achterhaald. Omdat je je fouten niet kan rechtzetten zonder een erratum o.i.d. Met digitale projecten upload je gewoon wekelijks/maandelijks een update.

Credits: de meeste sectoren, vooral die van Denemarken en Noorwegen komen rechtstreeks van Atlantikwall relikte, de stellingen in polen komen van diverse Poolse fora, waar ik kop noch staart aan de taal krijg, maar goeie plannen hebben ze wel, welke ik met wat moeite kon converteren (de aanduidingen in deze stellingen zijn vaak ook "bij benadering", aangezien ik die bossen niet ken en niks zie staan op luchtfoto door al die bomen).

Verdere Credits zijn voor jullie allemaal, aangezien alle ontdekkingen en besprekingen mee in dit kmz-project komen te staan. Ik vraag er niks voor, dit is FREE FOR ALL, iets wat in deze tijd te weinig te vinden is, zéker van zulke omvang. Dit is mijn nalatenschap voor deze geweldige hobby.

Volgende maand plaats ik een update (staat ook op axis en binnenkort ook op men website).

PS: ik verwacht hier (en op axis) ook enkele tegenstanders, laat maar weten wat jullie ervan vinden he :D 8-)
Regelbauten.kmz
Groetjes
Tom "Bunkerfreak" Oliviers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Die Regelbauten

Bericht door ErwinZ »

Waarom niet direct onder een Google account? Is het direct beschikbaar aan iedereen en je hebt ook de mogelijkheid om meer mensen met rechten te geven die eventueel willen helpen.

Als je hulp nodig heb bij de Deutsche Bucht, laat maar weten.
sublevel7
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2008, 18:26

Re: Die Regelbauten

Bericht door sublevel7 »

Hello Tom!

Nice compilation - This is a complete new approach! I can promise you will have a LOT of work!

Keep in mind, that I only place buildings still existing at Atlantikwall Relikte. There will be missing many buildings removed after the war because of erosion or settlement in my placemarks.

I agree with you that it's the best to share this information for all and for free - In the internet time the best way to improve the existing informations.

I'm looking forward for progress in all your KMZ-projects.

Bye,

Sublevel7
Bunkerfreaks
Berichten: 96
Lid geworden op: 20 jun 2015, 09:27

Re: Die Regelbauten

Bericht door Bunkerfreaks »

hello Sublevel,

Thank you, A small view behind the scenes:

the next month the Ostwall and Oder Warthe Bogen will be added, today i've created the famous 32km long tunnel with the panzerwerken on KMZ (the length of the front is 8km)
00003.png
You have to wait untill august 2015 when i place this update (otherwise i must update everyday)

Bye
Tom
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bunkerfreaks
Berichten: 96
Lid geworden op: 20 jun 2015, 09:27

Re: Die Regelbauten

Bericht door Bunkerfreaks »

Sublevel7:

yeah, i've noticed on A'wall relikte, that the demolished buildings are missing, that's why i do something else and without layers, i have other projects with layers (like the heavy battery's), but on this scale and in one kmz-file, this is to heavy for any computer.

Anyway, i would like to thank you directly for atlantikwall relikte, youre project was the base for the kmz-files usage into atlantikwall.

Best regards,
Tom
sublevel7
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2008, 18:26

Re: Die Regelbauten

Bericht door sublevel7 »

Hello Tom!

You're welcome.

Bye,

Sublevel7
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Die Regelbauten

Bericht door AvB »

Mooi projectje Tom. Boek is natuurlijk nooit achterhaald. Wie weet hoe de toekomst er uit ziet en de stroom uit valt?

De 'Vf' bunkers in de Grenzstellungen zijn geen Vf 1a/2a/5b neu maar lokale types. Daarom noem ik ze Gruppenunterstand, Doppelgr. en Pak garage. Bekijk onze website voor de foto's. http://bunkersite.com/locations/poland.php
Nicht ärgern - Nur wundern!
Plaats reactie

Terug naar “Atlantikwall algemeen”