Stichting Menno van Coehoorn

Algemene discussie omtrent de verschillende verdedingswerken
Gebruikersavatar
Rene Ros
Berichten: 681
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:33
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Stichting Menno van Coehoorn

Bericht door Rene Ros »

svdb10 schreef:Maar misschien kan de hoogbejaarde Mr. Ir. Drs. Rene Ross hier iets meer over vertellen ;)
Helaas slechts Ing.
In de informatica, dat dan weer wel. :-)
Maar zonder titel kan je soms meer van een (deel)onderwerp afweten dan iemand met een toepasselijke titel...

En met slechts één 's' in de achternaam, dat scheelt ook veel aanzien en mag je correspondent MvC worden. Dag David Ross! ;-)

Mvg,
René
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: Stichting Menno van Coehoorn

Bericht door wattman »

svdb10 schreef: Aan de lokaties van de halfjaarlijkse excursie te zien ('s Hertogenbosch en Zierikzee) lijkt men niet echt veel moeite te doen een jongere doelgroep aan te spreken. Pittoreske steden hoor, maar nauwelijks reden om donateur te worden.
Ha, ha, mijn eerste echte vestinguitstapje op 11 jarige leeftijd was nota bene de (pittoreske) vesting Nieuwpoort. :D Ik ben geboren op 450 meter van de Scheveningse 608 van het AWS, terwijl ik me nog kan herinneren dat ik als kleuter altijd perse de Batterie Schevening Nord wilde zien, dus daar kan het niet aan liggen.
Gebruikersavatar
svdb10
Donateur
Donateur
Berichten: 834
Lid geworden op: 20 jan 2009, 10:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Stichting Menno van Coehoorn

Bericht door svdb10 »

Rene Ros schreef:...En met slechts één 's' in de achternaam, ...
Oeps, dat bewijst maar weer hoe belangrijk gedegen research is, vóór men iets publiceert... :oops:
Mijn excuses!
https://3dfort.wordpress.com: Forten, bunkers en historisch geschut getekend
Plaats reactie

Terug naar “Nederlandse Fortificaties algemeen”