Fort Westoever zoekt nieuwe bestemming

Algemene discussie omtrent de verschillende verdedingswerken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene Ros
Berichten: 681
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:33
Locatie: Weesp
Contacteer:

Fort Westoever zoekt nieuwe bestemming

Bericht door Rene Ros »

(Geplaatst op verzoek van Eric Creemers, ECProjects)

Aan de entree van Den Helder wacht Fort Westoever op een nieuwe bestemming. Fort Westoever is een van de vijf forten van Stelling van Den Helder en is rond 1825 gebouwd. Door de opkomst van de moderne krijgskunde is het unieke gebouw sinds enkele jaren in onbruik geraakt. Maar er liggen grote kansen voor een nieuwe toekomst! Fort Westoever is namelijk te huur.
http://www.zeestad.nl/Werkgebied/Stelli ... bestemming
BunkerOwner

Re: Fort Westoever zoekt nieuwe bestemming

Bericht door BunkerOwner »

Mooie locatie hoor./

Jammer dat ze alleen een paar losse ruimtes willen verhuren, met name het 'geheel' is mooi in gebruik te gaan nemen en tegelijkertijd open te stellen voor publiek.
Die aggregaten moeten draaien ;)
pauldijkstra

Re: Fort Westoever zoekt nieuwe bestemming

Bericht door pauldijkstra »

BunkerOwner schreef:Mooie locatie hoor./

Jammer dat ze alleen een paar losse ruimtes willen verhuren, met name het 'geheel' is mooi in gebruik te gaan nemen en tegelijkertijd open te stellen voor publiek.
Die aggregaten moeten draaien ;)
Dat is wat mij betreft helemaal niet jammer dat ze niet zovaak draaien ;-). Wel voor ons als liefhebbers. Eén aggregaat draait af en toe. Als je ze alle acht aanzet is er nogal sprake van vervuiling enzo, volgens de huidige milieuwetgeving is dat niet echt praktisch en je hebt een trillende woonwijk. Want geloof me, ik heb er één in werking gezien ena ls je dan buiten staat trilt alles wat los en vast zit, en bij acht helemaal. Als je daar woont en je hebt elke week (of dag) die dingen te trillen dan wordt je niet vrolijk. Geloof me!

Gr,
P. 8-)
BunkerOwner

Re: Fort Westoever zoekt nieuwe bestemming

Bericht door BunkerOwner »

pauldijkstra schreef:
BunkerOwner schreef:Mooie locatie hoor./

Jammer dat ze alleen een paar losse ruimtes willen verhuren, met name het 'geheel' is mooi in gebruik te gaan nemen en tegelijkertijd open te stellen voor publiek.
Die aggregaten moeten draaien ;)
Dat is wat mij betreft helemaal niet jammer dat ze niet zovaak draaien ;-). Wel voor ons als liefhebbers. Eén aggregaat draait af en toe. Als je ze alle acht aanzet is er nogal sprake van vervuiling enzo, volgens de huidige milieuwetgeving is dat niet echt praktisch en je hebt een trillende woonwijk. Want geloof me, ik heb er één in werking gezien ena ls je dan buiten staat trilt alles wat los en vast zit, en bij acht helemaal. Als je daar woont en je hebt elke week (of dag) die dingen te trillen dan wordt je niet vrolijk. Geloof me!

Gr,
P. 8-)
Ahhh, ok.
Aan die vervuiling is wat te doen, dat trillen is een ander verhaal inderdaad.
;)
Plaats reactie

Terug naar “Nederlandse Fortificaties algemeen”