Heb Jij al in je Kruip (kelder) ruimte gekeken ?

De Festung Hoek van Holland & Freie Küste tot aan Stp.Gr. Scheveningen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Heb Jij al in je Kruip (kelder) ruimte gekeken ?

Bericht door KWD »

AD Westland Editie 07-10-2015.jpg
Het zal je maar gebeuren de vondst van je leven...... een kelder vol oude explosieven uit de Tweede Wereldoorlog

Ben eigenlijk wel benieuwd of die kisten nog voorzien waren van teksten.
Gr Klaas-Willem
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ramondunen
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 apr 2013, 23:04

Re: Heb Jij al in je Kruip (kelder) ruimte gekeken ?

Bericht door ramondunen »

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal,
is het na de oorlog door een bewoner aangelegd of is het uit de oorlog en misschien voor het verzet geweest?
Is het Nederlands of Duits of...
Ik vind het verhaal vaak interessanter als de inhoud van vondst.
Misschien dat iemand meer weet?

Grt Ramon
ramondunen
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 apr 2013, 23:04

Re: Heb Jij al in je Kruip (kelder) ruimte gekeken ?

Bericht door ramondunen »

Ik ben zelf een keer erbij geroepen omdat er misschien iets belangrijks onder de vloer zou liggen,er lag namelijk volgens de verhalen een kist met ''ouwe documenten en een krat'' ongeveer uit de oorlog!!
Nadat ik via een veel te klein gaatje in een ruimte ben gekropen onder de vloer waar het zweet me uitbrak omdat ik niet kon keren,bleek er inderdaad een koffer te liggen en een krat,deze heb ik naar buiten gewerkt en heb na de nodige pogingen uiteindelijk het luikje weer bereikt.Toen ik weer naast het gat stond bleek dat het een stalen kist was met een krant en enkele ondefinieerbare papieren,en een oude krat voor flesjes bier?
Ik moet er goed over nadenken wil ik hier weer intrappen,ik zag de bewoner al met de kettingzaag een extra luik zagen omdat ik er niet meer uit kon. eind goed al goed. Ik dacht echt een kist te vinden van het verzet ofzo met allemaal interessante papieren en tekeningen,maar het kan dus wel uit de oorlog zijn blijkens het bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Festung Hoek van Holland”