Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Remco de Goede »

Welkom Anton, er komt binnenkort een boek uit over bunkers in de Noordkop.
Duiker
Donateur
Donateur
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 okt 2017, 21:38
Locatie: Den Helder

Re: Even voorstellen....

Bericht door Duiker »

Dat is mooi dat er een boek uitkomt, zal het zeker kopen hoop dat het nog voor de Kerstdagen is.
Komt er een mededeling van op het forum?

Anton
snafuperman
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2017, 19:58

Re: Even voorstellen....

Bericht door snafuperman »

Goede morgen/middag/avond,

Ik ben Tjado, alias: snafuperman, 25 jaar en wonende in omgeving Muiden. Mijn hele jeugd heb ik in/om de forten van de omgeving Muiden gespeeld en menig nacht is er geslapen in de Westbatterij. Nu ik een dagje ouder begin te worden leek het mij leuk om mijzelf eens verder te verdiepen in alle defensie gerelateerde werken in de omgeving Muiden. Graag wil ik hierover een website/werkstukje maken. Tevens heb ik toegang tot de Westbatterij en kan desgewenst foto's maken van details die jullie graag willen zien.

Graag zou ik mijn plan voor de website toelichten in een apart topic, waarin jullie kunnen meedenken/discussiëren. Zouden jullie kunnen aangeven wat daarvoor de beste plek is?

Alvast bedankt, hopelijk hebben we wat aan elkaar,

Tjado/snafuperman

PS. voor wie zich afvraagt vanwaar de naam: https://www.youtube.com/watch?v=lVrqde5gdaI
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom op het forum. Als ik je kan helpen geef dan even een seintje

Dikkieturf
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Joop Schreuder †

Re: Even voorstellen....

Bericht door Joop Schreuder † »

Beste Tjado/Snafuperman (wat is dat eigenlijk?), welkom op het forum.
Wellicht kan ik je ergens mee helpen. Wij hebben alle Nederlandse groepsschuilplaatsen en de restanten van G-kazematten rond Muiden, Muiderberg, Weesp en vervolgens tot Utrecht inmiddels geïnventariseerd en de groepsschuilplaatsen waar mogelijk geschouwd, rondom gefotografeerd en ingemeten. De foto's zijn voor eigen gebruik (website, boek en GeoApp.) maar ik kan wel info geven over lokaties en eventuele bijzonderheden, dan kan jijzelf op ontdekkingsreis gaan.

Greetz

Joop
Brown69
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2017, 21:02

Re: Even voorstellen....

Bericht door Brown69 »

Even voorstellen.

Eindelijk even tijd om mijzelf voor te stellen. Ik ben Dennis, 48 jaar en woon in Den Haag. Zoals waarschijnlijk de meeste hier al van kleins af aan gefascineerd door WW2 en bunkers. Nu al weer enige jaren vrijwilliger bij het Atlantikwall Museum Scheveningen. Daar houdt ik mij onder andere bezig met de planning/inzet van de ruim 30+ vrijwilligers. De SAMS bestaat uit een leuke groep enthousiaste vrijwilligers en is altijd bezig met uitbreiding en verbetering van de museumlocaties. Uiteraard heb ik altijd nog ruimte voor een paar gemotiveerde gidsen ;)

Kijk voor meer informatie op;

http://atlantikwallmuseum.nl/
https://www.facebook.com/AtlantikwallSCH
https://twitter.com/AtlantikwallSCH

Mocht er iemand interesse hebben, ik ben te bereiken via dennis@atlantikwallmuseum.nl

Groet Dennis
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Hallo Dennis,

Welkom op het forum.

Dikkieturf
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
XX_Alexander_XX
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 okt 2013, 18:57

Re: Even voorstellen....

Bericht door XX_Alexander_XX »

Welkom Dennis.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
WimVe
Donateur
Donateur
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 aug 2009, 09:00
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door WimVe »

Welkom bij de club Dennis.
Joris1944
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2017, 11:15

Re: Even voorstellen....

Bericht door Joris1944 »

Hallo allemaal!

Ik heb altijd al een fascinatie met bunkers gehad en nu kwam ik dit forum tegen, en ik dacht "hier hoor ik thuis!"

Groeten,

Joris
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom Joris
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Joris1944
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2017, 11:15

Re: Even voorstellen....

Bericht door Joris1944 »

Dank je wel dikkieturf!

Ik ga binnenkort naar IJmuiden om daar de bunkers te bekijken, er staat echt waanzinnig veel informatie hier op het forum en dat zorgt al voor de nodige voorpret! Zelf ben ik altijd al geinteresseerd geweest in de tweede wereld oorlog maar dan vooral het Operatie Market Garden gebied, aangezien ik daar woon.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Joris. Veel plezier in IJmuiden. Een van de mooiere plekken langs de Nederlandse kust!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Pete63
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:27

Re: Even voorstellen....

Bericht door Pete63 »

Even voorstellen... Ik ben Piet B uit het noorden van NL en richt mij vooral op Luftwaffe gerelateerde zaken.
Van infrastructuur op Fliegerhorste tot en met de vliegtuigen zelf. De luchtoorlog boven NL en daarin in het bijzonder de
Nachtjagd en aanverwante zaken hebben mijn interesse. Ook de geallieerde luchtmachten kunnen volop op mijn belangstelling rekenen...
Groeten,
Piet
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”