Algemene Mededelingen

Overige onderwerpen aangaande het forum
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Algemene Mededelingen

Bericht door PdK »

Hé Allemaal,

Een wijziging in het team van Beheerders. Vanaf vandaag ben ik alleen nog gebruiker.
De hele hobby ben ik dit jaar anders gaan indelen en privé heb ik het erg druk. Met name tijdens de hele hackaffaire heb ik gemerkt dat ik niet de energie heb de rol van beheerder voldoende in te vullen. Daarbij lijkt het erop dat de hack ook persoonlijk naar enkele forummedewerkers was gericht. Mogelijk is daarbij ingebroken op privé e-mail verkeer. En in mijn werkveld kan ik dat soort taferelen absoluut niet gebruiken.

Duidelijkheid over de Hack. Over een mogelijke bron doen we voorlopig geen uitspraken. In eerste plaats omdat daar zeg: 95% zekerheid over bestaat. Maar ook omdat we daar eigenlijk niets aan hebben. De hele opzet van de hack duidt op pure pesterij en niet op misbruik van gebruikersgegevens. Al moeten we spijtig genoeg wel concluderen dat wachtwoorden van gebruikers mogelijk inzichtelijk zijn geweest voor de hacker. Deze conclusie vindt ik persoonlijk het meest vervelend, en daarvoor biedt ik mijn excuses aan.

Het forum draait nu weer naar behoren en dat is vooral te danken aan collega beheerder Danny. Hij heeft veel van zijn vrije tijd opgeofferd om met oplossingen te kunnen komen.

Persoonlijk dank ik graag alle gebruikers die ondanks de bovengenoemde affaire gebruik blijven maken van het forum. Dat zal ik ook met veel plezier (en vertrouwen) blijven doen!

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door rony »

Hoi Peter, zolang je in het clubje blijft is er toch geen probleem ;)
Ha ik wilde net vragen wie nu Site Admin wordt, maar ik zie dat nu
iedereen die tittel heeft, dat zal ook wel niet de bedoeling zijn :D
Gr
rony
I'll Come Back.
Gr
rony.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3124
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door tim »

Hoi Peet, jammer dat je het team gaat verlaten!
nu denken de personen achter het ''hack verhaal'' waarschijnlijk dat ze hun zin hebben gekregen... :roll:
maarja werk gaat voor het meisje, en ik weet dat je je vrije nuttig besteed :D
gelukkig hebben we danny nog!

gr, Tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door wattman »

Peter,
Dank voor alle inzet in de afgelopen jaren!
En je bent niet het enige forumlid dat het sinds dit jaar wat rustiger aan gaat doen op het fortificatiegebied. 8-)

Hendrik
Gebruikersavatar
+AW+
Berichten: 522
Lid geworden op: 03 jan 2009, 12:57
Locatie: Germany

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door +AW+ »

Hello Peter,
*wtf* ...
Thanks a lot for your allmost kindly and prof. work you have done the last years to give our hobby a place to "breath".
sad to miss you as moderator... but good to know you still as "NL bunkerfriend" on my side :)
Don't get mad with the hacking attac thats allways a non gentle stile of fighting!
Thx danny and all the other guys to keep us alive at the beloved forum.
Greetz
Alex
btw.: please feel free to write in dutch because I can read it well.
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door Bas de Mos »

Altijd doen wat goed voelt, effe een tijdje minderen kan best! Toch jammer, je was altijd een goed 'tussenpersoon' tussen de gebruikers en het achter de schermen gebeuren. Verder moeten we Danny idd dankbaar zijn voor het weer oplappen van het forum!

Wel appart dat er meerdere mensen zich terugtrekken laatste tijd, is de bunkerwereld ook getroffen door de recessie? Of is het toch die verdomde Maya kalender die langzaam afloopt? :P Gelukkig ook weer positieve wendingen, steeds meer indrukwekkende musea en steeds meer aandacht voor hetgeen nooit vergeten mag worden.

De paar zielepieten die zich steeds weer laten kennen, nu dus door het forum te hacken en vervolgens in te breken in privé e-mailadressen alleen om bunkerinformatie te verkrijgen, komen zichzelf nog wel eens tegen. Al is het maar om de berichten op hun openbare forum waarin ze iedereen (zelfs gemeente Den Haag) zwart maken. Ik lach me kapot soms :D
Gebruikersavatar
WimVe
Donateur
Donateur
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 aug 2009, 09:00
Contacteer:

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door WimVe »

Peter,

Jammer, jammer.
Maar je zult zelf het beste kunnen afmeten wat prioriteit heeft.

We hebben veel kontakt gehad over De Beer en Hoek van Holland. En de excursie aldaar was geweldig (komt er nog vervolg ?) Maar ook daar is niet alles meer zoals het was.
Ik hoop dat je wel als gewoon lid aanwezig blijft.
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door ErwinZ »

Bedankt Peter! Gewoon forum lid zijn is ook hartstikke leuk :)
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door PdK »

Nog bedankt voor jullie erg leuke reacties!

Ik ben voortaan vooral in het café de ST te vinden denk ik.. ;)

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door AvB »

Zuipschuit..
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door KWD »

viewtopic.php?f=118&t=3066
Peter,
Toch vind ik het heel erg jammer dat ik al 3 maanden eerder de conclusie had getrokken dat je
ermee zou stoppen natuurlijk ontkende je dit, maar als alleen gebruiker van het Forum hoef ik je
niet helemaal af te schrijven. Het bloed blijft toch wel kruipen waar hij zich al die tijd voor heeft
ingezet al is het niet meer dagelijks.

Wie gaat nu de Gouden Betonmolen onder zijn hoede nemen ?

Aan alle Forumleden wil ik het volgende suggestie opperen kunnen we Peter de Krom niet tussentijds
met één exemplaar van de Gouden Betonmolen bedanken voor alle goede inzet en alle werkzaamheden,
een miniatuur modeltje ? (soort van Erelid) :lol:

Via via kreeg ik het pas dit weekend te horen over het terug treden wat ik in eerste instantie niet helemaal
geloofde tot ik dus dit bericht op het Forum tegenkwam maar ja als je van je hobby je werk weet te maken
en daar ook nog eens succesvol in bent (TV optreden bij DDWD) hou je geen hobby meer over.

En nu even geen setimentel gedoe voor mij blijf je een goede bunkervriend als ik dat mag zeggen waar ik een hoop gekke dingen mee heb uitgehaald en bijzondere vondsten heb gedaan binnen ons gebied.

Ik spreek je nog wel
Gr Klaas-Willem
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door KWD »

Alvast Proost !
ééntje voor onderweg tijdens je vele nieuwe avonturen
Gr Kw
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door AvB »

Peter is weer terug in het beheer! :) Paul Dijkstra heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor een rol als moderator. Erg jammer maar begrijpelijk! Paul bedankt voor je inzet en succes met je studie en Stichting Militair Erfgoed! :)
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door Janus X »

AvB schreef:Peter is weer terug in het beheer! :) Paul Dijkstra heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor een rol als moderator. Erg jammer maar begrijpelijk! Paul bedankt voor je inzet en succes met je studie en Stichting Militair Erfgoed! :)

Ik wist niet dat je dat ook kon studeren ? :mrgreen:
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Algemene Mededelingen

Bericht door rony »

Dat is daar de laatste tijd nog al wat tussen die rode en die groen mannekes.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”