Privé bericht over algemene zaken

Overige onderwerpen aangaande het forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ties
Donateur
Donateur
Berichten: 1349
Lid geworden op: 10 sep 2009, 11:16
Locatie: Middelstum

Privé bericht over algemene zaken

Bericht door Ties »

Sinds gisteren krijg ik mails in mijn inbox van bepaalde personen die een bericht schrijven naar alle geregistreerde leden. Is dit wat nieuws? Dergelijke algemene vragen kunnen toch gewoon in het betreffende topic gevraagd worden zonder dat iemand daar privé mails over krijgt en per mail moet beantwoorden?
Een grijs verleden...
Gebruikersavatar
Barst
Berichten: 627
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:10

Wat is dit?

Bericht door Barst »

2 van de 80 berichten opgeslagen
Terug naar “Postvak in”

Rob Duijf
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 mar 2017 21:42
Contacteer: Contacteer Rob Duijf

Kogelvangermuur Werk aan het Spoel

Verstuurd op: Vandaag 10:13
Van: Rob Duijf
Ontvanger: Geregistreerde gebruikers
Beste medegebruikers,

Als nieuw lid op dit forum heb ik een vraag. In het land langs het Schootsveldpad ten zuiden van het 'Werk aan het Spoel' bij Culemborg staat een kogelvangermuur. Het ding staat als een nieuwetijdse triomfboog in het weiland. In het veld en ook op Google Earth zijn geen verdere structuren te zien. Kan iemand mij uitleggen, hoe dit heeft gefunctioneerd? Waarom staat dit bouwwerk op bogen? Bij eerdere discussies op dit forum werd gesproken over een houten betimmering en een aarden wal. Hiervan is echter niets te bekennen.

Grtz, Rob Duijf




Postvak in
Postvak uit
Verzonden berichten

Regels, mappen en instellingen

Bekijk berichten: Postvak in

32 van de 80 berichten opgeslagen
Terug naar “Postvak in”

moerdijk 1945
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 dec 2012 21:49
Contacteer: Contacteer moerdijk 1945

Deuren P kazemat

Verstuurd op: Vandaag 18:11
Van: moerdijk 1945
Ontvanger: Geregistreerde gebruikers
]Kort geleden op onderzoek in de hoekse waard bij twee particulieren die P kazemat op hun terrein hadden staan toegang gevraagd en gekregen en tot mijn verbazing hadden beide kazematten de origine houten binnen deuren nog na overleg met beide eigenaren mochten wij deze er uit halen wij gaan deze hergebruiken in de P kazemat bij jachthaven Dordrecht

Kennelijk is het een hobby van enkele nieuwe leden om priveberichten te versturen, inplaats van hun vragen gewoon op het forum te stellen.

Ik ben hier heel erg niet blij mee.

Bart
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Privé bericht over algemene zaken

Bericht door AvB »

Bedankt voor het melden. Mensen konden blijkbaar naar hele groepen een privébericht sturen. Dit is nu uitgeschakeld. Waarom dat juist nu door meerdere gebruikers is gedaan? 1 april bug? Geen idee.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Privé bericht over algemene zaken

Bericht door AvB »

Bart, is inderdaad vervelend. Je was niet de enige, alle gebruikers hebben deze twee berichten ontvangen. Zoals je hier boven leest is het nu opgelost.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”