In memoriam, Joop Schreuder

Overige onderwerpen aangaande het forum
Duiker
Donateur
Donateur
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 okt 2017, 21:38
Locatie: Den Helder

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door Duiker »

Rampzalig nieuws, rustzacht Joop.

Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte toe.
BunkerKB
Berichten: 177
Lid geworden op: 06 jun 2011, 16:53

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door BunkerKB »

Krijg net het bericht binnen.

Hier raak ik stil van.
Weet ff niet wat ik moet schrijven......

Stom genoeg schrijf ik. ben blij dat ik Joop en zijn vrouw heb meegemaakt tijdens de BBQ.

Fijn mens goed mens vriend......rust zacht.

Familie vrienden heel veel sterkte.

Ron
Boszee
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 aug 2017, 12:47

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door Boszee »

Geachte Familie Schreuder, Beste Allen,

Het bericht van het overlijden van Joop Schreuder heeft mij bijzonder getroffen.

Onze contacten zijn nog maar van zeer recente datum - ik ben pas kort “lid” van dit forum – en zijn nu al onvergetelijk.

Zijn bijdragen, behulpzaamheid, snelheid van reageren en accuratesse(ook buiten dit forum om in meer persoonlijke e-mails over deze onderwerpen):

viewtopic.php?f=18&t=4922&p=56702&hilit ... tel#p56702
viewtopic.php?f=18&t=4921&p=57086&hilit ... ard#p57086

zijn van uitzonderlijke waarde en kwaliteit, getuigend van zijn enorme vakkennis en betrokkenheid, die niet meer kan worden overtroffen.

Aan de familie en alle andere betrokkenen wens ik alle sterkte in deze voor hen zo moeilijke periode.


Met vriendelijke groet,


BOSZEE
Met vriendelijke groet,

BOSZEE
Gebruikersavatar
Ties
Donateur
Donateur
Berichten: 1349
Lid geworden op: 10 sep 2009, 11:16
Locatie: Middelstum

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door Ties »

Veel sterkte aan alle nabestaanden. Heftig bericht. Weliswaar weinig contact, maar toch elkaar al eens de handen geschud en via facebook over bepaalde zaken gediscussieerd.
Een grijs verleden...
XX_Alexander_XX
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 okt 2013, 18:57

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door XX_Alexander_XX »

Aan iedereen en natuurlijk vooral de familie, gecondoleerd met het verlies.
Overlijden-sterkte-wensen-292x300.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2177
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door Ruud »

Goh dit is schrikken. Joop was nog zo enthousiast, laatst maakte ik nog een grapje over zijn project 'tuinbank'. Dit kon hij waarderen, dat weet ik. Ik weet ook nog precies, de eerste keer dat ik Joop mocht ontmoeten. Dat was vele jaren terug op Batterij Heerenduin, Jack reed mee met Joop! Ik zal het contact, zijn ontzettend brede kennis en natuurlijk zeker Joop zelf missen.

Familie, vrienden en kennissen; Heel veel sterkte gewenst!

Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Jeroen R.
Donateur
Donateur
Berichten: 164
Lid geworden op: 16 apr 2008, 12:45

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door Jeroen R. »

Als Joop iets op het fortificatieforum schreef was het altijd interessant en leerzaam. Wat een bewonderingswaardige kennis en deskundigheid! Ik kende Joop helemaal niet zo heel goed, we hadden wel zo af en toe mailcontact. Dan waren we gelijkgestemd over het onderwerp waar we het over hadden. Nog geen maand geleden nog leuk contact en dan ineens dit bericht....ongelooflijk. Ik wens familie en vrienden alle sterkte toe.
Jeroen
Gebruikersavatar
jacco1908
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 mar 2011, 19:30

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door jacco1908 »

Beste familie, vrienden en kennissen van Joop; veel sterkte toegewenst met dit verlies, voor nu en in de toekomst.
A.J Barth
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door ErwinZ »

Wat triest om te horen. Een bijzondere man met veel kennis over zaken. Bij verschillende forum meetings heb ik genoten van zijn enthousiaste verhalen over een breed schala aan onderwerpen.

Een gemis voor de fortificatie wereld.

Heel veel sterkte aan familie en vrienden!
Gebruikersavatar
Bunkertju
Berichten: 878
Lid geworden op: 12 feb 2008, 15:56
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door Bunkertju »

Een echte schrikreactie had ik gisteren na het horen van het bericht van het overlijden van mijn gewaardeerde bunkervriend Joop.
Ik kon op dat moment niets op het forum plaatsten omdat ik het niet kon bevatten.

Met Joop heb ik leuke dingen bekeken , als het nu op forumuitjes ging of over gouden betonmolens , Joop was er vaak bij.
Op de open dagen van VIS (Voorne In Stelling) heb ik met plezier samen rondleidingen gedaan en veel geleerd van zijn bunkerkennis.
Ook op bunkercomplex Rijswijk heb ik veel van hem kunnen leren wat betreft bekabeling en andere zaken.
Altijd bereid om mensen informatie te verschaffen en altijd correct en vriendelijk, we hebben het altijd gezellig gehad.
Niet wachtend op een pluim of erkenning , maar gewoon zijn/ doen en aardig tegen een ieder, dat was de kracht die ik in Joop zag en ook erg ga missen.

Ik wens de nabestaanden van Joop veel sterkte toe , en ook jullie, vrienden in de bunkerwereld, wens ik veel sterkte toe.

We zien hopelijk velen van jullie aanstaande vrijdag, om Joop een laatste groet te brengen en zijn familie te condoleren.

Jan en Firosa
hendrikdijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2017, 09:34

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door hendrikdijk »

Hoe onwerkelijk is het om het bericht te krijgen dat zo'n levendig en gezond mens zo plotseling weg is. Zaterdag kreeg ik een telefoontje van Joop, ja dat dacht ik. Het was Bouke. Met gebroken stem en gebroken hart. In stilte en in aanwezigheid hopen we dat Bouke en de kinderen veel steun ervaren van familie en vrienden.
Gebruikersavatar
jack
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 feb 2008, 20:07
Locatie: Ouddorp
Contacteer:

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door jack »

dat is schrikken.........

Door mn werk kan ik pas vandaag weer inloggen op het forum, en zie ineens die zwarte banner.
Heel erg heftig nieuws dit.

Rust zacht Joop
Gebruikersavatar
bram
Berichten: 190
Lid geworden op: 11 jan 2009, 20:52
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door bram »

Tjonge wat een bericht. Niet te bevatten. Zo'n energiek persoon, veel kennis en altijd bereid om iets voor je te doen. Ooit heeft Joop in Hellevoetsluis geholpen om de loop van telegraafkabels in beeld te brengen. Op een zondag spitten en kijken waar het heen ging.
Kabels 21-08-2005 08.jpg
Tijdens Voorne in Stelling was Joop een contante factor. Afgelopen jaar had hij juist het stokje van Raphael overgenomen en dat ging hem prima af. Een goed georganiseerde openstelling van het bataljonshoofdkwartier in Rockanje. Altijd een praatje tijdens de afsluitende barbecue in Hellevoetsluis.
Hij bezocht onze lezingen en organiseerde laatst de forum barbecue op de Joop wijze. Meer dan compleet met eigen gemaakte salades en heerlijk vlees. Bijzonder hoe hij daar in opging. Het was helemaal zijn ding. Hij was de gastheer op en top.

Afschuwelijk.
Uiteraard wens ik ook zijn familie en vrienden veel sterkte bij dit verlies. Ik hoop vrijdag aanwezig te zijn bij zijn laatste reis.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bram
jopaerya
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 feb 2008, 20:41

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door jopaerya »

Wat een gigantische klap voor de familie Schreuder en hun vrienden, vanaf deze kant mijn
condoleance. Helaas kende ik Joop niet persoonlijk maar we hadden wel emailcontact. Toevallig
is dat we het zelfde bouwjaar hebben en dan ga je toch weer eens even nadenken over alle
over alle pietluttig heden waar we ons onnodig druk om maken . Ik wens de familie , vrienden en
kennissen veel sterkte in de komende tijd .

Jos Vogel
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: In memoriam, Joop Schreuder

Bericht door rony »

Mooi afscheidsplechtigheid.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”