Abschnitt Antwerpen -- Luftwaffe Munitiedepot

Discussies over de Atlantikwall en andere Duitse fortificaties in België.
Plaats reactie
Tom Oliviers

Abschnitt Antwerpen -- Luftwaffe Munitiedepot

Bericht door Tom Oliviers »

Hoi Hoi, lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb, daarom is het nu hoge tijd daarvoor

Hieronder een fotoreportage over een Munitiedepot van de Luftwaffe in het Antwerpen, meer specifiek op het Fort 7 te Wilrijk:
Het Fort is een natuurgebied en de toegang is verboden, enkele jaren geleden daar geweest met een gids die veel van de brialmontforten kende, maar amper iets van de luftwaffe mun.dep.

Ook heeft het fort op zijn wallen nog overdekte loopgraven, verblijven en observatieposten, maar die waren niet van de luftwaffe, maar wel van de wehrmacht (heer), een Anti-tank linie die men in 1944 (vlak voor de bevrijding) nog aan het aanleggen was. (dus die stelling was nog maar slechts in bouw, en op sommige forten vind je hier nog sporen van, maar da ga ik later nog wel verschillende artikkels over schrijven op men website

http://bunkerfreaks.blogspot.com

met vriendelijke groet,
Tom Oliviers, BFA
Laatst gewijzigd door Tom Oliviers op 21 mar 2011, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4027
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Abschnitt Antwerpen -- Luftwaffe Munitiedepot

Bericht door ducatim901 »

Ha die Tom,
De link werkt bij mij niet.
Hebben anderen ook problemen met het openen van de pagina?
JK
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Blockhausronny

Re: Abschnitt Antwerpen -- Luftwaffe Munitiedepot

Bericht door Blockhausronny »

ducatim901 schreef:Ha die Tom,
De link werkt bij mij niet.
Hebben anderen ook problemen met het openen van de pagina?
JK
Nee,bij mij doet ie het ook niet.
Tom,via Facebook lukt het wel,
mijn complimenten trouwens.

mvg,R.
Tom Oliviers

Re: Abschnitt Antwerpen -- Luftwaffe Munitiedepot

Bericht door Tom Oliviers »

Ai, gewoon via http://bunkerfreaks.blogspot.com/ dan, zal iets aan die URL van de gespecifieerde pagina geweest zijn dan.
Nu staat die nog op men hoofdpagina, maar voor de mensen die hier in de toekomst komen zien moet je gaan zoeken bij de link Atlantik Oberst Kommando 15 --> KVA A2.

groetjes
Tom
Caveman
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2011, 19:55

Re: Abschnitt Antwerpen -- Luftwaffe Munitiedepot

Bericht door Caveman »

Heel Interessant ... enig idee of er ooit iets met die gedumpte V2's gebeurd is?
Plaats reactie

Terug naar “Atlantikwall in België”