Vliegvelden in Oorlogstijd

Boeken over de beide wereldoorlogen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Vliegvelden in Oorlogstijd

Bericht door KWD »

Kleine waarschuwing

In 2009 verscheen het boek "Vliegvelden in Oorlogstijd" van de Schrijvers Peter Grimm, Erwin van Loo & Rolf de Winter uitgegeven door het NIMH nu wil het geval zich voordoen dat dit boek opnieuw in 2017 is uitgegeven alleen heeft men de getekende omslag vervangen door een foto omslag. Waardoor het lijkt of het een nieuw boek is maar dat is het niet.

Mocht je dit boek net als ik in 2009 hebben gekocht laat je dan niet verleiden door die mooie nieuwe foto omslag want de inhoud is hetzelfde gebleven en die 45,00 euro die het kost kan je beter aan een ander boek uitgeven dan het twee keer op de plank te hebben staan.

Heb je hem nog niet dan kan ik je hem alleen maar aanraden dit mooie interessante boek aan te schaffen.

Gr Kw
Gebruikersavatar
maarten-stahlbeton
Berichten: 1234
Lid geworden op: 20 feb 2008, 22:16
Contacteer:

Re: Vliegvelden in Oorlogstijd

Bericht door maarten-stahlbeton »

Ik begreep dat er wel wijzigingen aan de tekst en inhoud gedaan zouden zijn?
Lord of the Ringstand
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Vliegvelden in Oorlogstijd

Bericht door ErwinZ »

maarten-stahlbeton schreef: 02 jun 2017, 08:44 Ik begreep dat er wel wijzigingen aan de tekst en inhoud gedaan zouden zijn?
Dat klopt. Zitten wat verbeteringen in en wat andere foto's. Als je de 1e druk hebt in ieder geval geen reden om de 2e druk erbij te halen.

Zeker een aanrader als je het nog niet in bezit hebt.
Gebruikersavatar
KWD
Donateur
Donateur
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 apr 2011, 11:42
Locatie: Monster

Re: Vliegvelden in Oorlogstijd

Bericht door KWD »

Dan zal ik toch maar weer wat ruimte gaan vrijmaken in m'n boekenkast zodat deze erbij geplaatst kan worden,
jongens bedankt voor de aanvullende informatie die ik niet wist.

gr Klas-Willem
Plaats reactie

Terug naar “Boeken”