Zandvoortse bunker boys

Krantenknipsels, TV-tips, websites
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zandvoortse bunker boys

Bericht door AvB »

Nou zoals Gerri zei: "Die (iets met bunkers) geloven we dus niet meer de volgende keer".
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Robin de Goede
Berichten: 376
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:20
Locatie: STP Gruppe Scheveningen

Re: Zandvoortse bunker boys

Bericht door Robin de Goede »

Toch frapant dat een onderzoeks journalist met zijn geschatte 100 uur onderzoek niet even op deze topic is gestuit :D
The fortification, once an object, tended to become a "subject".
zandhaas
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 nov 2013, 18:30

Re: Zandvoortse bunker boys

Bericht door zandhaas »

Tja het jaar daarvoor is dhr Scholteloo nog bij mij thuis geweest vanwege unieke dia s van het voormalige Schuitegat ook wel bekend als Langerak. Aangezien ik in 2008 ernstige problemen kreeg met mijn ogen heb ik de 1 aprilgrap slechts ren dele meegekregen. Maar ik had direkt ook zo mijn twijfels....
Dit jaar met hem veel bunkers bezocht en hij heeft een feilloos gevoel voor de lokaties in en om Zandvoort. De fresco s in de kantinebunker zijn al flink aangetast en vervaagd kon ik zelf constateren na een bezoek in 2016.
De ZBP bestaat nog maar uit èèn man kwam ik achter en ook de website is een tijd uit de lucht geweest wegens ernstige gezondheidsproblemen van Engel.

Grtn
Zandhaas
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: Zandvoortse bunker boys

Bericht door wattman »

De tijd vliegt, nu al weer 9 jaar geleden...
Tja, enthousiame wil nog wel eens verdampen, maar een ploeg van 1 persoon is wel erg mager. Is het aantal bunkerliefhebbers in de regio Zandvoort zo beperkt?
De website werkt zie ik, maar slechts beperkte inhoud. Totaal geen verwijt, want ik heb ook een paar domeinen waar ik al jaren niets meer mee doe. 8-)
zandhaas
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 nov 2013, 18:30

Re: Zandvoortse bunker boys

Bericht door zandhaas »

Tja zo gaan die dingen. Ik heb met hem dit jaar nog wel wat bunkers bezocht en ook nog wat opgegraven etc. Het probleem is dat de jeugd hierin geen interresse meer heeft. De website is nog in ontwikkeling. En er is weinig nieuws te melden de laatste tijd. Afgelopen week kwam ik erachter dat er weer wat bunkers wegens zwervers zijn dichtgemetseld.....

Grtn
Peter
Plaats reactie

Terug naar “Oorlogen en Fortificaties in de media”