ANZAC Day

Andere (abstracte) benaderingen van Fortificaties. Bijv. door middel van Fotografie, Beeldende kunst, en hergebruik.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

ANZAC Day

Bericht door Bas de Mos »

Vandaag vond de ANZAC Day herdenking plaats op begraafplaats Westduin in Den Haag.
Weer eens wat anders, zwartwit:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: ANZAC Day

Bericht door tim »

mooie ploatjes bas.

misschien wel handig om te vermelden:
stichting atlantikwallmuseum scheveningen heeft onlangs onderdelen in bruikleen gekregen van een in de omgeving neergestorte bristol blenheim.
de omgekomen bemanningsleden van dit vliegtuig liggen begraven op begraafplaats westduin.

bestuurslid jeroen trimbos, en vrijwilliger patrick pronk hebben namens de stichting een krans gelegd.

http://www.atlantikwallmuseum.nl/20102901.html" target="_blank
gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4103
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ANZAC Day

Bericht door AvB »

Mooie plaatjes Bas maar ik zou ze persoonlijk gewoon in kleur doen. Zwartwit heeft hier niet echt een meerwaarde vind ik.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: ANZAC Day

Bericht door Bas de Mos »

Arthur, bedankt voor de opmerking. Ik hou zelf eigenlijk helemáál niet van zwart-wit, vind het zelfs zonde om alle kleurinformatie weg te gooien. Omdat veel mensen lyrisch over zwart-wit zijn wilde ik het ook maar eens proberen. Snel terug naar kleur dus 8-)

hier de kleur versies http://s29.Photobucket kan niet worden gebruikt. Upload foto's direct naar het forum./albums/c283/ ... day/kleur/" target="_blank
Stp. Nord
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 aug 2009, 21:44
Locatie: Oost Groningen

Re: ANZAC Day

Bericht door Stp. Nord »

Het is een kwestie van smaak. Als ik zw en kleur serie naast elkaar leg, vind ik in dit geval de zw serie fraaier en zelfs beter passen bij de gelegenheid ;) .
Een foto zegt vaak meer dan duizend woorden
Plaats reactie

Terug naar “Creatief met Fortificaties”