Beste forummers,
Het is niet mijn eigen werk, maar ik vind het wel super mooi gedaan en daarom wil dit graag met jullie delen.
Ennuh Sander wellicht kunnen we je kanonnen er ook nog inplakken?
http://vimeo.com/95799127
Groeten Reeg
Andermans veren ....
Re: Andermans veren ....
Wow mooi zeg!
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Re: Andermans veren ....
Inderdaad goed gedaan.
Zo eens door Kernwerk De Beer lopen ....
Zo eens door Kernwerk De Beer lopen ....
Re: Andermans veren ....
Wow, héél mooi!
ik geloof dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken; Als ik dit vergelijk met mijn uren/dagen/maandenlange prutsen aan één kanonnetje....
Door wie is dit in elkaar gezet? Waarschijnlijk op basis van bestaande game-engine?
ik geloof dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken; Als ik dit vergelijk met mijn uren/dagen/maandenlange prutsen aan één kanonnetje....
Door wie is dit in elkaar gezet? Waarschijnlijk op basis van bestaande game-engine?
https://3dfort.wordpress.com: Forten, bunkers en historisch geschut getekend
Re: Andermans veren ....
Bedrijfje staat in het logo. Kan je ook op klikken.svdb10 schreef:Wow, héél mooi!
ik geloof dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken; Als ik dit vergelijk met mijn uren/dagen/maandenlange prutsen aan één kanonnetje....
Door wie is dit in elkaar gezet? Waarschijnlijk op basis van bestaande game-engine?
Maar weet jij hoeveel uur daar in is gaan zitten dan ? Het zou erg mooi zijn als iemand iets weet over gebruik van game engines. Ik heb er wel eens naar gekeken maar dat is weer een vak en hobby apart. Het is hetzelfde als sketchup, artlantis (om er maar één te noemen) etc. Wil je iets moois dan kost dat tijd.
- ducatim901
- Berichten: 4028
- Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52
- Bas de Mos
- Berichten: 1073
- Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
- Contacteer:
Re: Andermans veren ....
Zeker vet. Misschien hiervan gebruik gemaakt? http://youtu.be/DzCeHFEUaro
Re: Andermans veren ....
Valt best mee hoor. Bij veel game engines kun je heel snel 3D objecten plaatsen vanuit een breed scala aan software. Wat veel tijd gaat kosten is het optimaliseren van alle objecten om een goede framerate te krijgen. Maar dat is bij een dergelijke demo niet zo van belang dus je kan vrij grof te werk gaan. The shading en lightning is bij bovenstaande demo ook nauwelijks aanwezig. Het zijn ook vrij simpele objecten met foto's erop geplakt, lang niet het detail van b.v. svdb10's kanon.
Er is natuurlijk altijd laser-scanning software en recentelijk is men ook, zoals hierboven in het linkje, met foto scanning bezig. Ideaal om snel omgevingen te maken. Blijft natuurlijk wel het feit dat een dergelijk project veel tijd kost.
Zeker mooi filmpje. Wat niet zal mistaan op een digitale zuil in een fort of museum.
Als iemand mij betaalt, flans ik zoiets ook wel ff inelkaar
Er is natuurlijk altijd laser-scanning software en recentelijk is men ook, zoals hierboven in het linkje, met foto scanning bezig. Ideaal om snel omgevingen te maken. Blijft natuurlijk wel het feit dat een dergelijk project veel tijd kost.
Zeker mooi filmpje. Wat niet zal mistaan op een digitale zuil in een fort of museum.
Als iemand mij betaalt, flans ik zoiets ook wel ff inelkaar