Forum Storingen

Gebruik van typografie en tekeningen
Gebruikersavatar
WimVe
Donateur
Donateur
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 aug 2009, 09:00
Contacteer:

Re: Forum Storingen

Bericht door WimVe »

Bij mijn firefox wordt het fortificatieforum geblokkeerd bij de cookies.... :twisted:
Extra > opties > Privacy > cookies van derden accepteren > uitzonderingen. Daar staat regelmatig fortifictaieforum geblokkeerd
russische metselaar

Re: Forum Storingen

Bericht door russische metselaar »

he peter hoe zit het met de storing ?word er zo weinig gepost door de storing of belemmert destoring dat mensen kunnen posten?
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4027
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Forum Storingen

Bericht door ducatim901 »

Ik moest van de week wel weer een keer inloggen, maar dat kan ook door de hitte komen.
Mijn Laptop had het er maar moeilijk mee.
Voor de rest geen problemen.
JK
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Weikich

Re: Forum Storingen

Bericht door Weikich »

Ik ondervind vandaag trage reactie van jullie uit (pagina's laden duurt lang, reply op post zetten lijkt alsof ie gaat crashen,...(lange wachttijd eer het erop staat)) terwijl andere tabbladen (google chrome) wel snel werken.

Tis maar daje het weet he ;-)

Grtz
Weikich
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1787
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Forum Storingen

Bericht door PdK »

Hoi Allemaal,

Sorry voor alle verwarring en storingen. Ik ben zelf momenteel ontzettend druk en kan niet naar de problemen, laat staan de oorzaak kijken. Hopelijk vind Danny hier nog tijd voor.
Wanneer alle storingen daadwerkelijk te maken hebben met de Hack, dan is dat helaas te wijten aan 1 individu. Zijn missie om het forum en zijn gebruikers te dwarsbomen is bij deze geslaagd. Hopelijk weerhoudt jullie dat alleen niet om later, bij volledig herstel gebruik te blijven maken van dit forum.

We kunnen momenteel helaas niet meer kwijt over de situatie omdat er nog een onderzoek loopt.

Ook bestaat ons team uit mensen met een druk privé leven en geringe technische kennis van het forum. Dit maakt de omstandigheden momenteel zoals ze zijn.

Groeten, Peter
Weikich

Re: Forum Storingen

Bericht door Weikich »

Hackers op op het FF? was daar de reden voor?

Staat der hier geheime nucleaire info op in verborgen mappen ofzo? :shock: :shock:

Gr. Weikich

En ja, ik blijf dit forum met plezier volschrijven en volkladden met foto's, is het enige forum waar ik wat in de eigen taal kan leuteren, wat een pak makkelijker is als je iets uitgelegd wil krijgen (daar mijn frans en duits niet zo super fantastisch is)
russische metselaar

Re: Forum Storingen

Bericht door russische metselaar »

Het bunker wereldtje is natuurlijk erg klein.we weten allemaal ondertussen wie deze lelijke jaloerse man is ,die dit gedaan heeft .Ik laat de naam alleen even weg ,tot dat deze man veroordeelt word voor zn daden.Het onderzoek loopt nog.
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Forum Storingen

Bericht door rony »

Momenteel ben ik alleen op het forum met 24 gasten, is dat normaal
of zijn er nog zoveel mensen die inlogproblemen hebben?
PS: heeft het onderzoek al iets opgeleverd?
Gr
rony
I'll Come Back.
Gr
rony.
Plaats reactie

Terug naar “Teksten, tekeningen, instructies, schootsvelden”