118c in noord frankrijk

Het gebied vanaf het eiland Walcheren in Nederland tot aan de rivier de Seine in Frankrijk
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Mooie hospitaalbunker type 118c in noord frankrijk

Bericht door Remco de Goede »

PdK schreef:Ik ben er zelf niet in geweest, maar hij schijnt inderdaad behoorlijk kaal te zijn van binnen. Op de schuifdeuren en betegelde muren na.
Kan jij namens/via de stichting niet eens een rondje stealduinse bos (lees in de ST bunkers) regelen via staatsbosbeheer oid?
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Mooie hospitaalbunker type 118c in noord frankrijk

Bericht door PdK »

Daar kan ik heel kort over zijn. Nee :)

Het bos is overigens van het Zuid-Hollands Landschap. Maar de Stichting Vesting HvH is wel in onderhandeling met deze Stichting over rondleidingen in de door hun beheerde gebieden. Waaronder het Staelduinsebos en Vineta.
Tom Oliviers

Re: Mooie hospitaalbunker type 118c in noord frankrijk

Bericht door Tom Oliviers »

Hoi,

Laat maar iets weten voor het staelduinse bos, daar heb ik ook de meeste bunkers met buitenfoto's en maar enkele met binnenfotos...

groetjes
Tom
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Mooie hospitaalbunker type 118c in noord frankrijk

Bericht door tim »

ik heb in 2008 nog samen met ronald vrolijk en geo van geffen (staatsbosbeheer) een deel van de st's in het staelduinsebos bezocht.
de 118 en enkele anderen konden we toen niet bezoeken omdat er geen sleutels van waren.
de bunkers die we wel bezocht hebben waren overigens op enkele deuren na leeg en veelal overgeschilderd.
gr, tim
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Plaats reactie

Terug naar “AOK 15”