Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Het gebied vanaf het eiland Walcheren in Nederland tot aan de rivier de Seine in Frankrijk
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Bericht door Remco de Goede »

Ik was hier gisteren weer even in de buurt en moest toen aan dit topic denken. Tom, waar zitten die andere tunneltjes nu precies? De grote heb ik ondertussen ook 2 keer bezocht maar nu de ander nog.
BunkerKB
Berichten: 177
Lid geworden op: 06 jun 2011, 16:53

Re: Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Bericht door BunkerKB »

Remco,
Als je voor de deur staat zijn de andere gangen aan de linker kant te vinden.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Bericht door Remco de Goede »

Zijn dit dat ingangen van een andere tunnel? Want ik weet dat de personeels ingang van de grote tunnel ook links naast de grote deur zit (van binnenuit hier geweest) maar er zitter er dus nog meer?
Weikich

Re: Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Bericht door Weikich »

Kan er een moderator me permissies geven om al men eigen berichten te kunnen aanpassen met werkende links naar die foto's? wel een beetje fucked-up om zo steeds naar verwijderde links te moeten zien he (i know, men eigen schuld, maar dat was even een duistere periode in de geschiedenis van mezelf). :D
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Bericht door rony »

Een duistere periode krijg je wanneer je s'avonds te veel met je fretje in de bierkelder zit :D
I'll Come Back.
Gr
rony.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Vuurleidingspost MKB Prinz Heinrich - Mont Vasseur

Bericht door Remco de Goede »

Weikich schreef:Kan er een moderator me permissies geven om al men eigen berichten te kunnen aanpassen met werkende links naar die foto's? wel een beetje fucked-up om zo steeds naar verwijderde links te moeten zien he (i know, men eigen schuld, maar dat was even een duistere periode in de geschiedenis van mezelf). :D
Hi Tom, deze permissies hebben we uitgezet voor forumleden om te voorkomen dat mensen "bij onenigheid oid" al hun posts gaan verwijderen waardoor topics niet meer compleet zijn. Dit hebben we ongeveer een jaar geleden gedaan omdat bovenstaande dus helaas een keer voorgekomen is. Ik zal kijken of ik dit per gebruiker in kan stellen maar ik denk dat dit niet gaat lukken, ik kom er op terug.
Plaats reactie

Terug naar “AOK 15”