Oldenburg

Het gebied vanaf het eiland Walcheren in Nederland tot aan de rivier de Seine in Frankrijk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Oldenburg

Bericht door Remco de Goede »

Is er iemand onlangs nog bij Batterie Oldenburg geweest. Ik wil morgen even langsrijden om wat te fotograferen en filmen met de drone maar "de jungle" ligt op een paar honderd meter afstand en gezien de omstandingheden daar weet ik niet of het er erg veilig is? Zitten er ook vluchtelingen in de bunkers of hebben ze deze locatie nog niet ontdekt? Heb geen zin dat mn auto gesloopt/leeggehaald is als ik terugkom :(
Gebruikersavatar
rony
Berichten: 1783
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:46
Locatie: Brecht / België

Re: Oldenburg

Bericht door rony »

Dat zal je daar ter plekke moeten zien hoe de situatie daar is.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Oldenburg

Bericht door AvB »

Er is net een deel van de jungle geruimd. Geen idee hoe de siuatie nu is. Ze zitten niet in de bunkers en je wordt niet beroofd :) en anders rij je verder naar Todt.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Oldenburg

Bericht door Remco de Goede »

AvB schreef:Er is net een deel van de jungle geruimd. Geen idee hoe de siuatie nu is. Ze zitten niet in de bunkers en je wordt niet beroofd :) en anders rij je verder naar Todt.
Todt ga ik ook even lang maar wilde Oldenburg ook even meenemen
Gebruikersavatar
+AW+
Berichten: 522
Lid geworden op: 03 jan 2009, 12:57
Locatie: Germany

Re: Oldenburg

Bericht door +AW+ »

Hi,
my frz. friend live and work in the area... he sad its not the best time for a visit.
btw.: please feel free to write in dutch because I can read it well.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Oldenburg

Bericht door Remco de Goede »

Ok, so I think I will skip :| tnx mate
Gebruikersavatar
maarten-stahlbeton
Berichten: 1234
Lid geworden op: 20 feb 2008, 22:16
Contacteer:

Re: Oldenburg

Bericht door maarten-stahlbeton »

Dat OT-kamp is nu ook voor de voedselvoorziening van de migranten aldaar ingericht.

Jaartje of vijf geleden bij Oldenburg eens een kompanie Gendarmerie tegengekomen die toen al migranten uit de bunkers aan het knuppelen waren. Was een rare gewaarwording om daar tussendoor te wandelen.
Lord of the Ringstand
Jo_123
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 okt 2016, 17:34

Re: Oldenburg

Bericht door Jo_123 »

Heb foto's van een recent bezoek gezien (vrienden van mij, heb het zelf niet recentelijk bezocht), Oldenburg is een grote vuilstortplek geworden en de sfeer is daar best grimmig. Er is wel Gendarme, de tentenkampen beginnen letterlijk aan de wegrand, maar ook die kunnen weinig beginnen tegenover zo'n overtal aan migranten als de lont in het kruidvat schiet.
Ik raad niemand aan om daar nu naartoe te gaan. En zolang er daar niet iets veranderd zou ik er ook wegblijven ook. Jammer, want ook na twee bezoeken wil ik er best nog weleens een keer naartoe.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Oldenburg

Bericht door Remco de Goede »

Ik en er in maart geweest en afgelopen week nog een keer, laatste keer via de hobbelweg vanaf battr Waldam.
Bij de bunkers is het rustig, wel veel afval maar je kunt er nog op je gemak rondkijken (mischien ben ik niet zo bang aangelegd of te naief ;) )Verder bizar veel politie. Ben in Maart met mn auto 'door' het kamp naar de weg terug gereden en was onder de indruk van de situatie. Ben op veel plekken ter wereld geweest en veel armoede gezien in Azie en Zuid Amerika maar dit deed er niks voor onder, erg triest allemaal.
Plaats reactie

Terug naar “AOK 15”