Wat is dit voor een kistje ?
Wat is dit voor een kistje ?
Heej mensen bij het uitgraven van een hulzenput van een 631 hebben we dit kistje gevonden.
Wie heeft er eenig idee van wat het zou kunnen wezen ?
Groetjes, Ramon
Wie heeft er eenig idee van wat het zou kunnen wezen ?
Groetjes, Ramon
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Re: Wat is dit voor een kistje ?
Het is lastig te zien, maar volgens mij is dit een bak voor groenafval, verstrekt door de gemeente
En dat kistje daarop .... mijn eerste gedachten (gezien de vorm), iets voor een optiek !?
g,Ruud
En dat kistje daarop .... mijn eerste gedachten (gezien de vorm), iets voor een optiek !?
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
BunkerArchief.NL
Hahahah Ja idd die bak is duidelijk
Iets voor optiek, kijk dat is in iedergeval al iets
Dankje Ruud
Gr, Ramon
Iets voor optiek, kijk dat is in iedergeval al iets
Dankje Ruud
Gr, Ramon
Ruud schreef:Het is lastig te zien, maar volgens mij is dit een bak voor groenafval, verstrekt door de gemeente
g,Ruud
lol.
Het ziet er inderdaad uit als de houder voor een stukje apparatuur van het één of ander...
Het ziet er inderdaad uit als de houder voor een stukje apparatuur van het één of ander...
Ik vermoed niet voor optiek. Vind het maar een vreemde onlogische vorm hebben.
Lijkt mij ook niet iets van optiek. Duits is het hoogst waarschijnlijk ook niet omdat hier de zwaluwstaart verbinding mist. Denk eerder een civiel kistje,iets van een boer die het in die hulzenput heeft gegooit. Of iets wat de Duitsers daar zelf in elkaar geknutseld hebben.
Oke dan, ja ik heb ook geen flauw idee, het kan natuurlijk ook uit een woonhuis komen en met de innundatie in de put zijn gespoeld, maar gezien de plaats waar de oude scharnieren zaten, en gezien de houtsoort, denk toch wel eikenhout, vrijzwaar hout.
Je kan ook nie goed zien wat er in heeft gezeten al denk ik wel dat het kistje compleet zwart moet zijn geweest, maar dat is maar een gokje want zie hier en daar nog wel wat zwart zitten, en specie resten op het kistje haha
Tot zo ver bedankt,
Groetjes, Ramon
Je kan ook nie goed zien wat er in heeft gezeten al denk ik wel dat het kistje compleet zwart moet zijn geweest, maar dat is maar een gokje want zie hier en daar nog wel wat zwart zitten, en specie resten op het kistje haha
Tot zo ver bedankt,
Groetjes, Ramon
Kale-J schreef:Lijkt mij ook niet iets van optiek. Duits is het hoogst waarschijnlijk ook niet omdat hier de zwaluwstaart verbinding mist. Denk eerder een civiel kistje,iets van een boer die het in die hulzenput heeft gegooit. Of iets wat de Duitsers daar zelf in elkaar geknutseld hebben.
-
H Ramon, ik zie het kissie wel weer voorbij komen a.s vrijdag....maar èh, om het zoeken te vergemakkelijken voor de anderen; wat zijn de afmetingen?
Hoi, Lex.
Hoi, Lex.
Het is heel erg ver gezocht maar toch: een postduivenkistje?
bron: KTB 719e ID
Greetz
Joop
bron: KTB 719e ID
Greetz
Joop
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.