Bunkerjagers

Overige onderwerpen aangaande het forum
Plaats reactie
stutzpunktgruppe †

Bunkerjagers

Bericht door stutzpunktgruppe † »

omdat ik niet wist waar een link dump was gooi ik hem maar eventjes hier neer.
http://www.bunkerjagers.nl" target="_blank
leuke site :)
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Bunkerjagers

Bericht door Remco de Goede »

Waren dat niet de "slimmerds" met die fakkel bij Vineta?
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Bunkerjagers

Bericht door Bas de Mos »

Yep, krijg een beetje plaatsvervangende schaamte als ik hiernaar kijk. Maarja dat gebeurt me wel vaker, moet niet vergeten dat we allemaal onderaan zijn begonnen ;) Wel compleet onzinnig om hele lappen tekst van andere sites op je site zetten.
stutzpunktgruppe †

Re: Bunkerjagers

Bericht door stutzpunktgruppe † »

het is niet mijn site hoor :P
geef alleen beetje info en ze vroegen of ik de site ergens wou plaatsen
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Bunkerjagers

Bericht door Bas de Mos »

Ja weet ik, één van hun is hier ook aangemeld(razor151987).
EricW

Re: Bunkerjagers

Bericht door EricW »

Wat een tenenkrommende website zeg.

Over de inhoud zal ik geen uitspraak doen, ik ben zelf immers geen autoriteit qua kennis op het gebied van fortificaties/bunkers.

Opvallend voor mij zijn:
- slecht taalgebruik met schrijffouten en inconsistent gebruik van je/jij en u,
- het gebrek aan bescheidenheid waarmee de heren van deze 'BJ'-club zich profileren,
- de website zo op zetten alsof het over een 'geinig' onderwerp gaat waarbij spannend, sensatie en actie de voornaamste kenmerken zijn,
- een logo hetgeen lijkt op een graffiti afbeelding doet me meer denken aan vandalen die objecten bekladden dan aan een serieus team,
- veelvuldig gebruik van '!!' om een punt te maken,
- onoverzichtelijke content -> lijsten die lijken te zijn gekopieerd uit een boek/site, veel schrijfstijlen door elkaar etc,
- dat een website geld kost en dat je dit probeert te financieren uit reclames is prima, maar kies dan reclame die enigszins past binnen het onderwerp.

Al met al is dit niet bepaald een website die ik zal toevoegen aan mijn lijst met vertrouwenwekkende fortificatie gerelateerde bronnen.

Overigens zijn bovenstaande opmerkingen puur mijn persoonlijke mening, ik wens de heren 'Ro', 'Mar' en 'Mies' veel succes bij hun activiteiten. Ik behoor in ieder geval niet tot de beoogde doelgroep.
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”