Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Overige onderwerpen aangaande het forum
Plaats reactie
assortedbunkers

Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door assortedbunkers »

Dag allen,

Ik ben Martijn Bertram, van kleins af aan geïnteresseerd in 'het beton'. Vroeger stonden we met de caravan op de camping Zeebad Breskens, ... precies bij de 112neu.
Sinds jaar en dag leg ik met het fototoestel regelmatig een bezoek, liefst een 'tourtje' langs locaties van de Atlantic-wall.

Vroeger deelde ik m'n beeld via een 'echte' site, daar dit té tijdrovend is en ik beter ben in boeken maken (grafisch ontwerper van beroep) is de site nu opgebouwd uit digitale (pdf) magazines!
Super handig, mooier samen te stellen én je kunt ze zelf downloaden, plus archiveren! (en gaget nu: ook 'posters')

Ik bekijk 'de bunkers' dan ook als fotografisch object deel de context/zienswijze met Paul Virilio (beschreven/verbeeld in het boek Bunker archeology)

Genoeg woorden! Interesse? Kijk op http://www.designonderweg.nl/assortedbunkers.html" target="_blank"

Alvast veel plezier, en ik kom hier vast meer te weten én om te vragen. Groeten Martijn Bertram
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door Remco de Goede »

Hallo Martijn,

Welkom op het forum! Ik had je site al eens eerder bekeken en ziet er goed uit! Weer eens wat anders dan de standaard bunkersites.

Ik heb een topic verwijderd omdat er nu twee topics met dezelfde tekst en onderwerp waren.
BunkerOwner

Re: Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door BunkerOwner »

Hoi Martijn,

Ook ik had je site al eens gezien (blijkbaar is hij al goed te vinden voor bunkerliefhebbers!).
Welkom op het forum.
assortedbunkers

Re: Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door assortedbunkers »

Dag Remco,

ja, excuses voor het plaatsen van 2 x zelfde bericht, ik zag de eerste niet, en dacht dat ligt weer aan mij (zoals ik eindelijk het 'gebruikspaneel' heb gevonden!)

Is er een rubriek, beter geschikt als ik een nieuw magazine 'in de aanbieding' heb?

Groeten Martijn
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door Remco de Goede »

Matijn,

Je zou m bijvoorbeeld in het topic "creatief met fortificaties" kunnen plaatsen.
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door PdK »

Ha Martijn,

Ik was min of meer ook bekend met je initiatief (en volgens mij je vorige site). Voel je inderdaad welkom een onderwerp aan te maken onder 'creatief met fortificaties'. In een dergelijk onderwerp zou je iedere editie kunnen aankondigen of zelfs naar eigen wens kunnen uploaden. Het zou een mooie (consequente) bijdrage aan het forum kunnen zijn, wat weer extra exposure aan je project geeft.

Peter
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Assorted Bunkers / nog één die zich voorsteld ...

Bericht door ErwinZ »

Martijn welkom! Als designer kan ik je moie bijdrages alleen maar verwelkomen.
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”