lastig......
- ducatim901
lastig......
Bunkertochten in je uppie is niet alles maar als je met een meerderen gaat is het ook niet altijd een pretje!
Geintje hoor jongens.
Hier de "vuurleidingspost" van Batterie Thot (en niet Todt....) met het reisgezelschap van deze zomer vakantie.
Groeten Jack.
Geintje hoor jongens.
Hier de "vuurleidingspost" van Batterie Thot (en niet Todt....) met het reisgezelschap van deze zomer vakantie.
Groeten Jack.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
- Robin de Goede
Re: lastig......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
The fortification, once an object, tended to become a "subject".
GE WEL DIG! Ik ben al tijden niet meer zo (positief) verbaast geweest...
In de film ook... "Ringstand..."..... "Schartenstand...."
In de film ook... "Ringstand..."..... "Schartenstand...."
- Bas de Mos
- Contacteer:
Kijk, hierdoor verlies ik haast m'n vertrouwen in de mensheid. Beetje zo raar mogelijk doen en het kunst noemen Bestond kunst nog maar uit vakmanschap. Ik hoop echt dat de kunstwereld ooit nog uit deze schizofrene fase weet te onstnappen, maar helaas is de reputatie toch al kapot.
Oh, maar ze hebben het niet voor niks gedaan, Peter is in ieder geval positief verbaasd
Oh, maar ze hebben het niet voor niks gedaan, Peter is in ieder geval positief verbaasd
Gezien de dikte van de muren had het ook Batterie Tot ( zonder h) kunnen heten
Daar moet ik dan wel aan toevoegen dat de verbazing niet gepaard gaat met het begrijpen van deze voorstellingsirpsycho schreef:Kijk, hierdoor verlies ik haast m'n vertrouwen in de mensheid. Beetje zo raar mogelijk doen en het kunst noemen Bestond kunst nog maar uit vakmanschap. Ik hoop echt dat de kunstwereld ooit nog uit deze schizofrene fase weet te onstnappen, maar helaas is de reputatie toch al kapot.
- duracel konijn
Ik weet niet wat mijn poezen er van vinden, maar ik vind het de beste poezemand design die er is.
Groeten aan Ieder!
Wolter
Groeten aan Ieder!
Wolter
Achtung! Feind Hört Mit!
Echt een van de beste dingen die ik in lange tijd heb gezien. Wow! Geef mij zo'n hoofddeksel.
Nicht ärgern - Nur wundern!