Bunkers in Zwolle
Bunkers in Zwolle
Vanmorgen mooi weer dus even een paar foto's gemaakt.
Toen en nu:
Toen en nu:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Bunkers in Zwolle
Prachtig ding! Mooi dat die camo nog deels te zien is.
Groen en lichtgroen dus.
Groen en lichtgroen dus.
Nicht ärgern - Nur wundern!
- Danny
- Contacteer:
Apart die camo, zo met die gekleurde blokken. Mooie foto's
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Waar staat die? Die heb ik nog nooit gezien hier.
Hoi Erwin,
Deze kazematten staan bij de IJsselbrug, richting Hattem.
Deze kazematten staan bij de IJsselbrug, richting Hattem.
Heeft iemand een kaartje met de lokatie van die bunkers? Ik heb net een wandeling achter de rug van 10km rond de IJsselbruggen maar heb niks kunnen vinden. Wel heel veel toekomstige huizen gezien
Zijn dit NL of Duitse eigenlijk?
Zijn dit NL of Duitse eigenlijk?
- ducatim901
Ha die Erwin,
Ik heb in de archieven van het NA nog geen tekeningen gevonden van kaartjes van de kazematten of de omgeving, ik denk dat die als ze er zijn in de provinciearchieven liggen, mocht je dus een keer de mogelijkheid hebben eens naar een archief te gaan hoef je natuurlijk niet altijd naar Den Haag of naar Amsterdam te gaan, dichter bij huis is ook veel leuks in de archieven te vinden.
Inschrijven bij Google Earth, als je niet lid wordt kun je wel zoeken en kijken maar dan kun je niet op Google communities komen, Hier vind je allerlei interessante plaatsen, gebouwen en dus ook bunkers en forten, deze punten of verzamelingen van punten kun je downloaden.
Als je zoekt op SVV of Stevie V dan krijg je in ieder geval veel Duitse bunkers en ook alle bekende Nederlandse forten en Kazematten/schuilplaatsen.
En das wel zo makkelijk.
Je moet de kazematten zoeken aan de "verkeerde kant" van de bruggen.....
Groeten Jack.
Ik heb in de archieven van het NA nog geen tekeningen gevonden van kaartjes van de kazematten of de omgeving, ik denk dat die als ze er zijn in de provinciearchieven liggen, mocht je dus een keer de mogelijkheid hebben eens naar een archief te gaan hoef je natuurlijk niet altijd naar Den Haag of naar Amsterdam te gaan, dichter bij huis is ook veel leuks in de archieven te vinden.
Inschrijven bij Google Earth, als je niet lid wordt kun je wel zoeken en kijken maar dan kun je niet op Google communities komen, Hier vind je allerlei interessante plaatsen, gebouwen en dus ook bunkers en forten, deze punten of verzamelingen van punten kun je downloaden.
Als je zoekt op SVV of Stevie V dan krijg je in ieder geval veel Duitse bunkers en ook alle bekende Nederlandse forten en Kazematten/schuilplaatsen.
En das wel zo makkelijk.
Je moet de kazematten zoeken aan de "verkeerde kant" van de bruggen.....
Groeten Jack.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Oh het zijn wel de bunkers bij Hattem? Die ken ik wel Ik was al druk aan het zoeken vandaag tussen de nieuwe brug en het Engelse werk haha.