Museumbunker Leusden (type 703) zoekt beheerder!

Duitse stellingen in het achterland als versterkte steden, Stp.Gr. Moerdijk, De Vordere en Hintere Wasserstellung, Eendrachtstellung, Pantherstelllung en radarlocaties
Plaats reactie
elvamie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2016, 16:17
Locatie: Arnhem

Museumbunker Leusden (type 703) zoekt beheerder!

Bericht door elvamie »

Forummembers, is er iemand woonachtig in de omgeving van Leusden met de ambitie om een heuse Pakschartenstand te beheren?

De Museumbunker in Leusden zoekt een nieuwe beheerder.....

Taken beheerder Museumbunker
• Bunker openen voor 10.00 uur en sluiten tussen 16.00 en 17.00 uur op de roosterdag(en). (Hangslot vastmaken aan de deur als deze open is, zodat deze niet meegenomen wordt)
• Zwerfafval opruimen om de bunker (soms)
• Eens in de zoveel tijd een doekje over de panelen halen
• Melden als er sprake is van vernieling of beschadiging aan de bunker of omgeving
• Melden als er overlast is van hangjongeren of iets dergelijks
Op zich is het niet erg als er meer mensen op reageren, zeker in het weekend is het handig om een paar mensen achter de hand te houden.
Reacties kunnen naar:

Eric Lucassen (coordinator) 06-40299607 evm.lucassen@kpnmail.nl
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Museumbunker Leusden (type 703) zoekt beheerder!

Bericht door Remco de Goede »

Misschien Geo van Geffen (is niet actief op dit forum) maar is een liefhebber en woont in de buurt. Ik heb hem een berichtje gestuurd.
elvamie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2016, 16:17
Locatie: Arnhem

Re: Museumbunker Leusden (type 703) zoekt beheerder!

Bericht door elvamie »

Remco,

Als het om verdedigingswerken rond Amersfoort gaat is Geo inderdaad al jaren present. Hij is volgens mij ook als een van de eersten benaderd en ik denk dat hij het een aantal jaren geleden zeker had opgepakt maar nu iets kritischer moet zijn met het oppakken van dit soort verzoeken en daarom verstek moest laten gaan.
Ik hoop dat er iemand uit de Historische Kring Leusden zich geroepen voelt aangezien zij destijds dit mooie initiatief zijn begonnen. Maar wie weet is er nog een forummember die dit kan en wil oppakken.

groetjes uit Arnhem
Plaats reactie

Terug naar “Overige Duitse stellingen in Nederland”