Wallaard Sacrekamp

Algemene discussie omtrent de verschillende verdedingswerken
Plaats reactie
Petwolfe

Wallaard Sacrekamp

Bericht door Petwolfe »

Heb nooit geweten toen ik daar mijn dienstplicht deed (lichting 68-4) dat ik op "historische grond" was...wow....had net een discussie over Kamp Zeist en mogelijkwijs heb ik me altijd vergist, ik dacht t WS Kamp, Kamp Zeist was. Was gedurende mijn diensttijd geregeld op de vliegbasis want ik was ingedeeld bij de Groep Lichte Vliegtuigen en was deel van de BeVoorading, want leuk was want ik kon geregeld met 2 pilootmajoors helicoptertoertjes maken naar Apeldoorn om spul op te halen. Woon in Oslo, en we hebben hier genoeg van die fortificatie's...zie dat t forum ook een Noorse sectie heeft...ga er effe in grasduinen...ben nu 63 en dan ga je mijmeren hoe t was etc..hahahahahaha :D :D

Zag trouwens gisteren een Nederlandse Documentaire over de forten in Nederland op de Zweedse TV en dan gaat je hart weer open...Stelling is altijd een favouriet geweest...bijna te mooi om fort te zijn...
Gebruikersavatar
Rene Ros
Berichten: 681
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:33
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Wallaard Sacrekamp

Bericht door Rene Ros »

Welkom! :-)
Meer KLu kampen op: http://www.forten.info/catalogus/vliegbases/

Ben wel heel benieuwd welke documentaire over de Stelling (van Amsterdam?) je in Zweden op de televisie hebt gezien. Heb je kunnen zien welke Nederlandse omroep erbij betrokken was? Of de oorspronkelijke Nederlandse titel? Nederlands gesproken met Zweedse ondertiteling???
Ik speel een rolletje in een documentaire die ooit door Teleac is gemaakt. :-)
Wordt eens per 3/4 jaar herhaald, nu op Geschiedenis 24!

Mvg,
René
Petwolfe

Re: Wallaard Sacrekamp

Bericht door Petwolfe »

Zal kijken wat ik kan vinden, t maakte wel mijn hart open hoor... :D
fortwestervoort

Re: Wallaard Sacrekamp

Bericht door fortwestervoort »

Rene Ros schreef:Welkom! :-)
Meer KLu kampen op: http://www.forten.info/catalogus/vliegbases/

Ben wel heel benieuwd welke documentaire over de Stelling (van Amsterdam?) je in Zweden op de televisie hebt gezien. Heb je kunnen zien welke Nederlandse omroep erbij betrokken was? Of de oorspronkelijke Nederlandse titel? Nederlands gesproken met Zweedse ondertiteling???
Ik speel een rolletje in een documentaire die ooit door Teleac is gemaakt. :-)
Wordt eens per 3/4 jaar herhaald, nu op Geschiedenis 24!

Mvg,
René
komt daar fort westervoor ook in voor??
Plaats reactie

Terug naar “Nederlandse Fortificaties algemeen”