Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
PdK

Re: Even voorstellen....

Bericht door PdK »

Welkom Menno!

Over de publicaties van Paul Dijkstra. Er bereiken ons vaker berichten van mensen die een boek hebben betaald, maar na (steeds weer) vertraging geen boek ontvangen, nog contact krijgen met Paul. Het is op zijn minst 'niet chic' te noemen. Jammer voor zijn reputatie ook, want zo verlies je publiek. En ik maakte me ook even zorgen, maar het schijnt dat Paul vooral erg druk is. Ik hoop dat het het dus alsnog uiteindelijk allemaal goed komt.

Groeten, Peter
AvB
Contacteer:

Bericht door AvB »

Welkom Menno!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Menno

Bericht door Menno »

PdK schreef: 10 sep 2021, 13:45 Welkom Menno!

Over de publicaties van Paul Dijkstra. Er bereiken ons vaker berichten van mensen die een boek hebben betaald, maar na (steeds weer) vertraging geen boek ontvangen, nog contact krijgen met Paul. Het is op zijn minst 'niet chic' te noemen. Jammer voor zijn reputatie ook, want zo verlies je publiek. En ik maakte me ook even zorgen, maar het schijnt dat Paul vooral erg druk is. Ik hoop dat het het dus alsnog uiteindelijk allemaal goed komt.

Groeten, Peter
Dank nog voor je reactie, Peter.
Ik sluit me aan bij jouw mening.
Vriendelijke groet,
Menno
phaas

Bericht door phaas »

Hallo alle andere belangstellenden,
Ik ben Peter de Haas en al vele jaren geinteresseerd in artillerie (na 1870) en vesting / bunkerbouw, speciaal Atlantikwall.
Ik ben als vrijwilliger werkzaam bij de Historische Collectie Korps Veldartilletie / Nederlands Artillerie Museum op he ASK bij t Harde.
https://www.nederlandsartilleriemuseum.nl/
Ik kan jullie ons museum aanbevelen. Specifiek ben ik werkzaam op het Kennis- en documentatie, waar wij ons bezig houden met militair historisch onderzoek, onderwijs, en beantwoorden van vragen.
Dus als je artillerie vragen hebt.... je weet de weg

Tot zover
Groeten,
Peter de Haas
AvB
Contacteer:

Bericht door AvB »

Welkom Peter! Een aantal keren langs geweest. Zeer mooie collectie uiteraard!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Dikkieturf
Contacteer:

Bericht door Dikkieturf »

Welkom op het Forum.

Dikkieturf.
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”