Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
Gebruikersavatar
svdb10
Donateur
Donateur
Berichten: 834
Lid geworden op: 20 jan 2009, 10:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door svdb10 »

Hallo Judith,
Welkom op het forum! Schroom niet om vragen te stellen; er is hier genoeg kennis aanwezig. Benieuwd naar de resultaten van jouw afstudeeronderzoek!

Mvrgr, Sander
https://3dfort.wordpress.com: Forten, bunkers en historisch geschut getekend
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Kijk hier meer even voor foto's en tekeningen:


https://dikkieturf.stackstorage.com/s/BgjB1J6CH7DzFTS


Groet,

Dikkieturf
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
XX_Alex_XX

Re: Even voorstellen....

Bericht door XX_Alex_XX »

Hallo allemaal, ik ben niet nieuw, ik ben al langer lid maar was mijn wachtwoord vergeten en ik had problemen om nieuw wachtwoord aan te vragen. Vandaar nieuwe naam aangemaakt.😁

Gr alexander
dennis gul
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2020, 12:07

Re: Even voorstellen....

Bericht door dennis gul »

Hallo wil me even voorstellen ik ben Dennis Gul kom uit Egmond aan zee,zit graag in duin, graaf regel matig op bunkers en hoop een veel van jullie te leren en hoop ook dat ik wat kan toevoegen op het forum
Ted Smeding
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2020, 14:41

Re: Even voorstellen....

Bericht door Ted Smeding »

Beste liefhebbers,

Mijn naam is Ted Smeding, woon in Amersfoort en ben mijn hele leven al geïnteresseerd in verdedigingswerken. Mijn grote hobby fotografie combineer ik met de verdedigingswerken. Al heel vroeg ontdekte ik de schoonheid van geheimzinnig beton verwerkt in het landschap en legde het vast op foto. Naast het fotograferen en af en toe tekenen van verdedigingswerken heb ik een bestuursfunctie binnen de Stichting Grebbelinie. De Grebbelinie is, wat jullie ongetwijfeld wel weten, een thuiswedstrijd voor een Amersfoorter. Ik ben o.a. redacteur van ons huisblad Grebbelinie in Beeld, ben betrokken bij projecten binnen de linie en ben zelfs nog een tijdje beheerder geweest van de Museumbunker in Leusden. Ik hoop dat jullie zo iets meer over mij te weten zijn gekomen. Een betonnen groet, Ted Smeding
Gebruikersavatar
svdb10
Donateur
Donateur
Berichten: 834
Lid geworden op: 20 jan 2009, 10:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door svdb10 »

Welkom op het forum, Ted en Dennis!
https://3dfort.wordpress.com: Forten, bunkers en historisch geschut getekend
Rubenwo2
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2020, 21:31

Re: Even voorstellen....

Bericht door Rubenwo2 »

Hallo, mijn naam is Ruben en ben al 5 jaar lang bezig met mijn interesse voor de wo2. Aangezien ik uit Alkmaar kom ging ik al snel naar de bunkers bij Egmond aan zee. Sinds dien heb ik veel interesse voor bunkers en ga ik op pad met een metaaldetector naar spullen uit de wo2.
Groetjes Ruben
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom op het Foru,

DT.
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Dennis, Ted en Ruben!
Nicht ärgern - Nur wundern!
EricE
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2020, 20:53

Re: Even voorstellen....

Bericht door EricE »

62 jaar, geinteresseerd in genealogie en kwam de bunkers voormalig eiland rozenburg '' de beer '' tegen met als uitvoerder voor de sloopwerkzaamheden, bij sloopbedrijf w. schotte, sgravenweg rotterdam / kralingen, arie johannes blom. Ik heb er een verhaal over geschreven, zou deze kunnen emailen en zag dat er iemand op zoek was naar meer informatie over de sloopwerkzaamheden aldaar. Groet Eric
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom op het forum.

DT
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Eric. Altijd interessant. Zou je dit verhaal ook in het onderwerp over De Beer kunnen delen of is het daarvoor te lang?
Nicht ärgern - Nur wundern!
edbus
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 apr 2020, 17:00

Re: Even voorstellen....

Bericht door edbus »

Mijn naam is Ed Buijsman, 71 jaar. Jaren geleden was ik al eens actief op dit forum. Vooral vanwege mijn interesse voor gebeurtenissen op De Beer. Ik hoef op dit forum natuurlijk niet uit te weiden over hoe belangrijk dit natuurgebied in WO2 was voor de Duitsers. Mijn boek over de geschiedenis van De Beer verscheen in 2007, de website (overnatuurmonumentdebeer.inzichten.nl) kort daarna. De Beer blijft echter een onuitputtelijk onderwerp waarover steeds weer nieuwe informatie naar boven komt. Zo benaderde onlangs iemand mij die op zoek was naar informatie over het interneringskamp op De Beer vlak na de oorlog. Dat deed me weer denken aan dit forum waar ik altijd nuttige informatie heb gevonden. Hopelijk kan ik ook wat bijdragen. Groeten, Ed
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom terug op het forum.

DT
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Ed. Blijft een prachtig standaardwerk je boek over De Beer.

Mogelijk heeft degene die je heeft benaderd over het interneringskamp die vraag hier ook gesteld.
Ik heb de onderwerpen samengevoegd onder het forum Tweede Wereldoorlog.
https://www.fortificatieforum.nl/viewto ... =49&t=5299
Nicht ärgern - Nur wundern!
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”