Even voorstellen....

Overige onderwerpen aangaande het forum
Verbaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2020, 10:05

Re: Even voorstellen....

Bericht door Verbaan »

Beste leden van dit forum,

Natuurlijk wil ook ik me voorstellen. Mijn naam is Danny Verbaan en ik hou me volop bezig met de geschiedenis van Den Haag en Scheveningen. Op dit moment schrijf ik een boek over Scheveningen in de Tweede Wereldoorlog. 'Het verhaal van de oorlog; Scheveningen 1940-1945' wordt hiervan de titel. Mail me gerust als u tips of interessante gegevens heeft: info@dannyverbaan.nl
Ook nodig ik iedereen graag uit om lid te worden van 'mijn' Facebookgroep 'Scheveningen in de Tweede Wereldoorlog'. Het kost niets en er zijn al veel verhalen en foto's te vinden.
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom op het Forum,

DT
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Danny! Ben benieuwd naar het boek!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Marcelw
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2020, 09:42

Re: Even voorstellen....

Bericht door Marcelw »

Goedemiddag,

Ik ben Marcel.
ik heb al een paar berichten gepost en me daar voorgesteld maar zag nu pas dit topic dus..
Ik ben 47 ,woonachtig in Maassluis.
Samen met mn zoontje ga ik nu zo'n jaartje of twee regelmatig op pad langs de stellingen van onze passie...de festung Hoek van Holland.Al.fietsend pakken we de ene keer de buitenste tankgracht,dan weer een duingebied. Uiteindelijk willen we zo ons eigen festung foto album samenstellen.De beleving bij mijn zoontje is zo groot dat hij bij presentaties op school afweek van de geplande 10 minuten en er een lezing van 30 minuten van maakte :)
Als jochie kwam ik met mijn vrienden al in het machtig mooie Vinetaduin en bij de naastgelegen Markostand.Pijnlijk om te zien hoe het er nu bij ligt.
De (haast ommogelijke) strijd tegen het vandalisme lijkt me om moedeloos van te worden.Ik heb daarom een enorme bewondering en respect voor de mensen die vrijwillig zoveel energie stoppen in het behoud van dit bijzondere erfgoed.

Ik heb niet zoveel parate kennis vergeleken met velen hier op het forum.Toch hoop ik zo af en toe een inhoudelijke bijdrage te
kunnen leveren.
Gegroet,
Marcel
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3125
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door tim »

Welkom Marcel :!:
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Marcel!
Nicht ärgern - Nur wundern!
groove_champion
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2020, 11:32

Re: Even voorstellen....

Bericht door groove_champion »

Hallo,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Michael 31 jaar en woonachtig te Maarssen.
Ik heb een grote interesse voor oude dingen en de historie er achter, met name verlaten plekken.
Als dergelijke plekken worden opengesteld op bijvoorbeeld open monumentendag ben ik er bij :lol:
verder heb ik een paar oldtimer autos als hobby.

Groeten, Michael
Gebruikersavatar
Dikkieturf
Berichten: 1056
Lid geworden op: 21 apr 2011, 05:52
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Dikkieturf »

Welkom op het forum,

Dikkieturf
Foto's, tekeningen en documenten van de Waterlinie kunt u kosteloos opvragen via een PB. Stuur dan wel FFFFFFFFFFF je mailadres mee!
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Michael!
Nicht ärgern - Nur wundern!
Piet van Wijngaarden
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2020, 17:35

Re: Even voorstellen....

Bericht door Piet van Wijngaarden »

Geacht Forum,
Even voorstellen. Mijn naam is Pieter van Wijngaarden. Afgelopen mei kwam mijn oorlogsboek uit: "Papendrecht tijdens de Tweede Wereldoorlog". Ik ben nu met een kleine serie bezig, genaamd: "Kroniek van de luchtoorlog boven het Eiland van Dordrecht en de Alblasserwaard". Om een boek te maken heb je altijd de wetenschap nodig van anderen, zoals archieven, getuigen en hobbyisten. Ik hoop bij dit Forum meer te weten te komen over de luchtoorlog boven genoemde gebieden, speciaal ben ik op zoek naar de Flak-eenheden die daar actief waren.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Pieter van Wijngaarden
Papendrecht
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door Remco de Goede »

Welkom Pieter
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen....

Bericht door AvB »

Welkom Pieter!
Nicht ärgern - Nur wundern!
BPV
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 sep 2020, 13:37

Re: Even voorstellen....

Bericht door BPV »

Hallo allen,

Graag wil ik mij via deze weg voorstellen.
Mijn naam is Kees en kom uit Vlaardingen.
Al van zeer jongs af aan heb ik grote belangstelling in bunkers, het fascineerde mij om die kolossale bunkers vanaf het strand van Hoek van Holland te zien, en nee, naar de zee keek ik niet zo om, maar dat beton ja dat was het.
In de loop der jaren heb ik er natuurlijk heel wat bezocht en dat doe ik nog steeds met veel genoegen.
Sinds een aantal jaar maak ik ook filmpjes van bunkers en de laatste tijd zet ik ze ook op mijn You Tube kanaal en kan een ieder die bijvoorbeeld niet in de gelegenheid is om bunkers te bezoeken deze toch zien.
Ik hoop hier met veel plezier rondt te kunnen kijken en veel te leren van de kunde die aanwezig is.

Hartelijke groet,
Kees
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4027
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Even voorstellen....

Bericht door ducatim901 »

Ha die Kees,
Welkom bij de club!

Wanneer is je nieuwe vlog online?
Groeten Jack.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
BPV
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 sep 2020, 13:37

Re: Even voorstellen....

Bericht door BPV »

Hallo Jack,

Dank je wel.

De volgende vlog komt als het goed is morgen, zaterdag dus.

Groet,
Kees
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”