Bunkers zijn onweerstaanbaar

Krantenknipsels, TV-tips, websites
Mir
Berichten: 139
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:14

Re: Bunkers zijn onweerstaanbaar

Bericht door Mir »

Maar als je het er dan zo verschrikkelijk niet mee eens bent, schrijf dan een brief naar het Dagblad met het verzoek deze te publiceren, waarin je de juiste feiten, stellingen, motivaties etc onder woorden brengt. Zo krijgen de lezers van dit blad, en andere geïnteresseerden, het van beide kanten te zien, horen ze ook jouw verhaal, en kunnen ze zelf hun conclusies trekken.
Het is maar een ideetje, maar het heeft vast meer effect dan hier op het forum te gaan zitten mokken.

Mirjam
pauldijkstra

Re: Bunkers zijn onweerstaanbaar

Bericht door pauldijkstra »

Mirjam schreef:Maar als je het er dan zo verschrikkelijk niet mee eens bent, schrijf dan een brief naar het Dagblad met het verzoek deze te publiceren, waarin je de juiste feiten, stellingen, motivaties etc onder woorden brengt. Zo krijgen de lezers van dit blad, en andere geïnteresseerden, het van beide kanten te zien, horen ze ook jouw verhaal, en kunnen ze zelf hun conclusies trekken.
Het is maar een ideetje, maar het heeft vast meer effect dan hier op het forum te gaan zitten mokken.

Mirjam
Hoi Mirjam,

Heb ik eergister al gedaan! Helaas geen antwoord voorals nog. Zoals ik al zei: "Ik heb er een punt achter gezet!"

Gr,

Paul
Gebruikersavatar
Robin de Goede
Berichten: 376
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:20
Locatie: STP Gruppe Scheveningen

Re: Bunkers zijn onweerstaanbaar

Bericht door Robin de Goede »

Pardon? Ik ben niet reformatorisch, integendeel. Maar wat je nu zegt? Als jij/ je bunkerploeg/ weet ik veel aangevallen wordt is het niet goed, maar nu doe je precies hetzelfde. Jij wilt toch ook respect voor je mening/geloof/hobby? En dan kun je er wel een knipoog bij zetten maar ik vind deze opmerking te ver gaan.

Mirjam
Hey Mirjam,

Leg me geen woorden in de mond, ik beschouw mij niet aangevallen. In theorie zou het wel kunnen dat ik een gevoelige Atheist zou zijn die bij voorbaat vraagtekens zet bij alle monotheïstische godsdiensten en elke vorm van hun afscheiding; dus ook een krantje. Maar dat valt best mee, vandaar dat knipoog.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat er niet zoveel ophef gemaakt moet worden over zo'n slap artikel in een hypocriet Christelijk krantje. ;)

Groet,

Robin
The fortification, once an object, tended to become a "subject".
Plaats reactie

Terug naar “Oorlogen en Fortificaties in de media”