Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Algemene en overige onderwerpen m.b.t. de wereldoorlogen en fortificaties
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door tim »

Grappige discussie.. Al vind ik dit een topic van niks, volgens mij mag iedereen zelf bepalen wat ie boven zn bed hangt, en mag een ander daar van vinden wat hij wil. Lijkt me niet de moeite van het discussiëren waard. Zullen we het weer over fortificaties gaan hebben?
Enne.. Barst, volwassen zijn daar is is geen barst aan!
Ik hoop dat ik het nooit helemaal word. (Smiley)
Edit: bij mij hangt een nachtlampje boven mn bed..
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door Janus X »

tim schreef:Grappige discussie.. Al vind ik dit een topic van niks, volgens mij mag iedereen zelf bepalen wat ie boven zn bed hangt, en mag een ander daar van vinden wat hij wil. Lijkt me niet de moeite van het discussiëren waard. Zullen we het weer over fortificaties gaan hebben?
Enne.. Barst, volwassen zijn daar is is geen barst aan!
Ik hoop dat ik het nooit helemaal word. (Smiley)
Edit: bij mij hangt een nachtlampje boven mn bed..
Hey Tim,

Dat was ook het uitgangspunt in dit topic, iets fortificatie gericht wat boven je bed hangt :mrgreen:
Maar jou nachtlampje ? Lampje uit een M19 koepel ? :P
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Joop Schreuder †

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door Joop Schreuder † »

Heren, niet zo denigrerend doen over het nachtlampje boven het bed. :mrgreen:

Ik ben namelijk ontzettend blij met mijn nachtlampje :D . Een mooi messing exemplaar met twee LED arrays in warm wit :idea: . En ik ben ook blij met mijn leesbril op het kleine kastje ernaast, gezellig liggend naast mijn laptop en Ipad :shock: . Dit eigenlijk off topic want het ging primair over zaken boven het bed maar lees verder. Zonder het eerder genoemde fraaie leeslampje en de leesbril (ben geboren in de periode voor de cuba crisis tijdens de koude oorlog dus bepaalde onderdelen aan mij zijn zachtjes aan het slijten) zou ik aanwijsbaar minder kunnen genieten van de uiterst waardevolle inhoud van de boekenkasten die weer naast het eerder genoemde kleine kastje staan. In deze enigszins aangepaste Ikea kasten (wie heeft ze niet?) staan de meeste boeken, voorschriftenbundels, kaarten en naslagwerken die ik afgelopen 35 jaar over onze hobby heb verzameld. Hetgeen weer teruggrijpt op het topic, ik ben inderdaad begonnen met een boekenplankje boven het bed met de eerste bunkerboeken van Rolf en kopietjes van andere boeken (oa de serie van Brongers) uit de openbare bibliotheek. Plankje was al snel te klein overigens en de personal computer was nog niet uitgevonden, de eerste primitieve bruikbare computer bouwde ik pas in 1979 .
Ik vind gedrukte media nog steeds meer hebben dan de 3 stuks terabyte Harddisks (in raid5 configuratie, backup op tijd dan heb je nooit narigheid JK!) die ergens anders staan de zoemen met daarop nog veel meer gegevens voor weergave op de laptop of ipad...

Kortom, hulde aan het nachtlampje..... :ugeek:

Greetz,

Joop
Nachtlampje.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Joop Schreuder † op 16 sep 2013, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door tim »

W.b. de papieren boeken ben ik helemaal met je eens!
Leest een stuk makkelijker weg. Jammer dat mn ogen vanzelf dichtvallen zodra ik 10 minuten in bed lig..
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
ErwinZ
Berichten: 1822
Lid geworden op: 23 apr 2008, 15:31
Locatie: AN8637
Contacteer:

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door ErwinZ »

tim schreef:W.b. de papieren boeken ben ik helemaal met je eens!
Met e-reader gaat dat ook prima, alleen jammer dat er zo weinig fortificatie boeken in digitaal formaat zijn.
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door tim »

Geef mij maar papier.. lekker heen en weer bladeren tussen de tekst en de noten :D
Niks tablet of e reader!
Al vind ik een tablet wel heel handig voor andere dingen.
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3233
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door Remco de Goede »

tim schreef:Al vind ik een tablet wel heel handig voor andere dingen.
Dan gaan de bladzijden tenminste niet aan elkaar plakken :lol: ;)
Sorry ik kon het niet laten
Gebruikersavatar
Janus X
Berichten: 714
Lid geworden op: 15 nov 2009, 02:28
Locatie: Koudekerke (zld)

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door Janus X »

whahahaha :mrgreen:

Maar om even on topic te blijven :P

Ik was al bijna bang dat al die boeken boven je hoofd hingen in de kast, maar die staat gelukkig op de grond :mrgreen:
Wahnsinnige Fahrt Voraus !
Gebruikersavatar
tim
Berichten: 3126
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:50
Locatie: scheveningen
Contacteer:

Re: Wat Hangt Er Boven Jou Bed ?

Bericht door tim »

goeie Remco :D
Zur aktiven panzerabwehr stehen langs der HKL zahlreiche geschutze und panzerbrechende waffen zur verfugung
Plaats reactie

Terug naar “Algemene Onderwerpen”