De Gouden Betonmolen 2013 (EXTRA Stemronde)
- Remco de Goede
- Contacteer:
De Gouden Betonmolen 2013 (EXTRA Stemronde)
Na een zeer spannende stemronde met hierbij 7 genomineerden is er een gelijke eindstand. Nog nooit eerder in de geschiedenis van de Gouden Betonmolen zijn er zoveel stemmen geweest (83 stuks) en ook nog niet eerder hebben we een gelijke stand gehad.
Zowel het Atlantikwall Museum Noordwijk als de Stichting verdedigingswerken Hellevoetsluis hebben 24 stemmen vergaard.
Omdat er slechts 1 de winnaar kan zijn heeft de Betonnen Commissie na wijs beraadt besloten dat er een nieuwe stemronde plaatsvind waarbij u slechts kunt kiezen tussen de twee bovenstaande stichtingen.
Hieronder vind u nogmaals de reden tot nominatie:
Stichting Verdedigingswerken Hellevoetsluis voor de renovatie van de vesting Hellevoetsluis.
Nominatielink
http://www.fronttaal.info/
Het Atlantikwall Museum Noordwijk voor al het werk aan de museumbunker het afgelopen jaar.
http://www.atlantikwall.nl/
Stemmen kan gedurende een periode van DRIE DAGEN dus wees er snel bij zodat uw favoriet tijdig op uw stem kan rekenen. Stemmen kan tot 5 Maart 2014 12.05 uur!
Succes en veel stemplezier
Namens de Betonnen Commisie
Zowel het Atlantikwall Museum Noordwijk als de Stichting verdedigingswerken Hellevoetsluis hebben 24 stemmen vergaard.
Omdat er slechts 1 de winnaar kan zijn heeft de Betonnen Commissie na wijs beraadt besloten dat er een nieuwe stemronde plaatsvind waarbij u slechts kunt kiezen tussen de twee bovenstaande stichtingen.
Hieronder vind u nogmaals de reden tot nominatie:
Stichting Verdedigingswerken Hellevoetsluis voor de renovatie van de vesting Hellevoetsluis.
Nominatielink
http://www.fronttaal.info/
Het Atlantikwall Museum Noordwijk voor al het werk aan de museumbunker het afgelopen jaar.
http://www.atlantikwall.nl/
Stemmen kan gedurende een periode van DRIE DAGEN dus wees er snel bij zodat uw favoriet tijdig op uw stem kan rekenen. Stemmen kan tot 5 Maart 2014 12.05 uur!
Succes en veel stemplezier
Namens de Betonnen Commisie
- Remco de Goede
- Contacteer:
Re: De Gouden Betonmolen 2013 (EXTRA Stemronde)
Nog een dag te gaan en beide stichtingen gaan nog steeds nek aan nek. Wees er op tijd bij om uw stem uit te brengen.
Weer een gelijke eindstand zou wel humor zijn.
- Remco de Goede
- Contacteer:
Dat zijn jou woordenJeroen R. schreef:Weer een gelijke eindstand zou wel humor zijn.
- jawolliebollie
Bovenaan bij de stemknoppen staat dat de poll loopt tot de 6e en in het bericht van Remco staat dat stemmen mogelijk is tot de 5e.
Welke is het nu?
Welke is het nu?
- Remco de Goede
- Contacteer:
Hoi Fred,
Er klopte inderdaad iets niet helemaal, het is nu aangepast en is/blijft 05 maart 2014 12.05 uur.
Ga jij de verlossende stem geven morgen om 12.04 uur
Er klopte inderdaad iets niet helemaal, het is nu aangepast en is/blijft 05 maart 2014 12.05 uur.
Ga jij de verlossende stem geven morgen om 12.04 uur
40-40 zal toch niet weer
- Bas de Mos
- Contacteer:
Geweldig wat spannend is het en super dat er zoveel gestemd wordt. Ben zeer benieuwd hoe de stand morgen om 12:05 zal zijn. Los van de uitslag is het sowieso een feestje waard. Organisatie bedankt!
Bram
- Remco de Goede
- Contacteer:
De tijd zit erop en er is een winnaar bekend!
Stichting Altantikwall Museum Noordwijk, van Harte gefeliciteerd met de winst van de Gouden Betonmolen 2013!
We gaan contact opnemen en komen terug met meer informatie als deze bekend is.
Stichting Altantikwall Museum Noordwijk, van Harte gefeliciteerd met de winst van de Gouden Betonmolen 2013!
We gaan contact opnemen en komen terug met meer informatie als deze bekend is.
Beste mensen van het Atlantikwall museum Noordwijk, van harte gefeliciteerd met jullie prijs. Wij hadden hem graag gewonnen, maar het is jullie gegund.
Als het even kan komen we naar het feestje.
Hierbij nodigen wij iedereen uit die op ons gestemd heeft en iedereen die niet op ons gestemd heeft om een keer te kijken waarom wij vinden dat de prijs eigenlijk voor ons was
Als het even kan komen we naar het feestje.
Hierbij nodigen wij iedereen uit die op ons gestemd heeft en iedereen die niet op ons gestemd heeft om een keer te kijken waarom wij vinden dat de prijs eigenlijk voor ons was
Bram
- Remco de Goede
- Contacteer:
Stel maar een datum voor Bram, dat maken we er een forumuitje van.
Ook ik had jullie de prijs van harte gegund, wederom grijpen jullie er (net als afgelopen jaar) net naast.
Echter de winst voor het Atlantikwall museum Noordwijk is ook zeer verdiend!
Ook ik had jullie de prijs van harte gegund, wederom grijpen jullie er (net als afgelopen jaar) net naast.
Echter de winst voor het Atlantikwall museum Noordwijk is ook zeer verdiend!
Proficiat, eigenlijk heeft elke genomineerde het verdiend, maar er kan maar één winnaar zijn.
I'll Come Back.
Gr
rony.
Gr
rony.
-
Atlantikwall museum Noordwijk van harte gefeliciteerd met de winst van de gouden betonmolen !
Een eervolle prijs! Ik draag hem graag over op locatie !
Peter
Een eervolle prijs! Ik draag hem graag over op locatie !
Peter
[quote="Remco de Goede"]Stel maar een datum voor Bram, dat maken we er een forumuitje van.
Goed idee, ik kom hier op terug, even een datum prikken, nodig ik iedereen uit voor een kijkje in Hellevoetsluis.
Zal ik dat op deze plek doen, of is een betere plaats op het forum?
Goed idee, ik kom hier op terug, even een datum prikken, nodig ik iedereen uit voor een kijkje in Hellevoetsluis.
Zal ik dat op deze plek doen, of is een betere plaats op het forum?
Bram