De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

De jaarlijks terugkerende prijs voor de erkenning van opvallende ondernemingen, gerelateerd aan fortificaties.
BunkerOwner

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door BunkerOwner »

Zoals ik al aangaf, ging me om een rechtvaardige keuze. Het zal me 'een worst' zijn wie wint, iedereen verdient hem en alle inspanningen van de genomineerden zijn te prijzen.

Niet om iets te verpesten (jullie geven er zelf een zwaarder gewicht aan dan bedoeld) en al helemaal niet ten nadele van welke partij dan ook.

Overigens kun je in het beheerpannel gewoon zien wie wat hebben gestemd, snap juist niet waarom er zo'n krampachtige reacties op komen.

@Tim, dat zijn er al zeker meer dan 11 ;-)

Maar genoeg erover, zie maar of jullie het in toekomst anders inrichten.
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door Remco de Goede »

BunkerOwner schreef: 20 mar 2017, 15:29 Het is niet zozeer 'ophef', meer 'rechtvaardigheid'.

Ter voorbeeld: Arthur, Tim en Cray stemde SAMS... net de drie die het verschil maken met Dikkie.
Stel die andere 8 voor SAMS zijn ook (deels)van SAMS leden, die van Dikkie uit het gehele land.
Is het dan eerlijk/terecht?

Ik zou zeggen, vanaf komend jaar: niet meer op het eigen concept/project stemmen?
Dan voorkom je zoiets.

Nogmaals: het is een verdiende winnaar.
Ik zie totaal het probleem niet, bovenstaande lijkt me dan ook een zeer kromme regeling, waarom niet op je eigen project stemmen??
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2177
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door Ruud »

Kan ik nog veranderen van stem?
g,Ruud
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
Remco de Goede
Berichten: 3232
Lid geworden op: 11 feb 2008, 08:54
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door Remco de Goede »

Nee dat kan niet Ruud.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door AvB »

Wij kunnen in het beheerpaneel niet zien wie er gestemd hebben. Daar moet je de code van het board voor aanpassen en daar gaan we geen tijd in steken want het is niet nodig.

Ik ben niet lid van de SAMS dus ik heb niet op m'n eigen club gestemd.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2177
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door Ruud »

Remco de Goede schreef: 20 mar 2017, 20:56 Nee dat kan niet Ruud.
Jammer :lol:
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Gebruikersavatar
Bas de Mos
Berichten: 1073
Lid geworden op: 24 feb 2008, 22:22
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door Bas de Mos »

Hardstikke gaaf dat sams hem heeft gewonnen! Nu heb ik tegenwoordig niet al te veel tijd meer voor de stichting en bunkerzaken maar ga mijn best doen om bij de uitreiking te zijn 8-)

Stemmen op jezelf, tja daar verschillen de meningen blijkbaar nog altijd over. Ik twijfelde ook even om het te doen. Vond dat m'n museum collega's hem na alle jaren hard werk echt wel verdienen, maar tegelijkertijd leek het me niet zo netjes, dus uiteindelijk heb ook ik een welverdiende stem aan Dikkie gegeven. Drie stemmetjes verschil... mag geen naam hebben. En laten we niet vergeten dat iedereen in het lijstje wel iets bijdraagt aan het onderzoeken en beleefbaar maken van de geschiedenis. Van mijn kant alleen maar respect.

Voor zover ik weet zijn ik, Tim, Cray en Alexander de enige leden van sams op het forum? Dan blijven er nog maar 2 potentiele zelf-stemmen over en zijn de andere 9 ons gegund. Waar gaat het over, het moet inderdaad een leukigheidje zijn en vooral weer een gezellige forum meeting worden. Geen reden om je druk te maken.

Om mijn favoriete quote maar weer eens te gebruiken: altijd blijven lachen ;)
BunkerOwner

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door BunkerOwner »

;) :lol:
Gebruikersavatar
+AW+
Berichten: 522
Lid geworden op: 03 jan 2009, 12:57
Locatie: Germany

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door +AW+ »

Bas de Mos schreef: 23 mar 2017, 00:30 Hardstikke gaaf dat sams hem heeft gewonnen! Nu heb ik tegenwoordig niet al te veel tijd meer voor de stichting en bunkerzaken maar ga mijn best doen om bij de uitreiking te zijn 8-)

Stemmen op jezelf, tja daar verschillen de meningen blijkbaar nog altijd over. Ik twijfelde ook even om het te doen. Vond dat m'n museum collega's hem na alle jaren hard werk echt wel verdienen, maar tegelijkertijd leek het me niet zo netjes, dus uiteindelijk heb ook ik een welverdiende stem aan Dikkie gegeven. Drie stemmetjes verschil... mag geen naam hebben. En laten we niet vergeten dat iedereen in het lijstje wel iets bijdraagt aan het onderzoeken en beleefbaar maken van de geschiedenis. Van mijn kant alleen maar respect.

Voor zover ik weet zijn ik, Tim, Cray en Alexander de enige leden van sams op het forum? Dan blijven er nog maar 2 potentiele zelf-stemmen over en zijn de andere 9 ons gegund. Waar gaat het over, het moet inderdaad een leukigheidje zijn en vooral weer een gezellige forum meeting worden. Geen reden om je druk te maken.

Om mijn favoriete quote maar weer eens te gebruiken: altijd blijven lachen ;)
Wise and well considered words, Bas ... thank you :!:
Btw. I am a supporter of a Zeeland club and this year I voted for a different team who have earned it quite well

Alex
btw.: please feel free to write in dutch because I can read it well.
Gebruikersavatar
svdb10
Donateur
Donateur
Berichten: 834
Lid geworden op: 20 jan 2009, 10:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door svdb10 »

Bas de Mos schreef: 23 mar 2017, 00:30 ...Stemmen op jezelf, tja daar verschillen de meningen blijkbaar nog altijd over. Ik twijfelde ook even om het te doen. Vond dat m'n museum collega's hem na alle jaren hard werk echt wel verdienen, maar tegelijkertijd leek het me niet zo netjes, dus uiteindelijk heb ook ik een welverdiende stem aan Dikkie gegeven. Drie stemmetjes verschil... mag geen naam hebben. En laten we niet vergeten dat iedereen in het lijstje wel iets bijdraagt aan het onderzoeken en beleefbaar maken van de geschiedenis. Van mijn kant alleen maar respect.

Voor zover ik weet zijn ik, Tim, Cray en Alexander de enige leden van sams op het forum? Dan blijven er nog maar 2 potentiele zelf-stemmen over en zijn de andere 9 ons gegund. Waar gaat het over, het moet inderdaad een leukigheidje zijn en vooral weer een gezellige forum meeting worden. Geen reden om je druk te maken.
Goed gezegd! Volgens mij zijn er op dit forum geen grote clubs met voldoende aanhang om de stemming significant te beïnvloeden. En met zo weinig stemmers (helaas!) had iedereen die een beetje was gaan lobbyen (bij de bestaande forumleden) zó de verkiezing naar zijn hand kunnen zetten dus...

Dat gezegd hebbende, zou ik volgend jaar tóch willen voorstellen dat alleen mensen mogen stemmen die aantoonbaar géén affiniteit met vestingwerken hebben, én de afgelopen 10 jaar géén lid van dit forum zijn geweest. Weten we zeker dat er alleen op basis van volstrekt objectieve criteria wordt gestemd! :lol: :lol: :lol:
https://3dfort.wordpress.com: Forten, bunkers en historisch geschut getekend
XX_Alexander_XX
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 okt 2013, 18:57

Re: De Gouden Betonmolen 2016 [Discussieplein]

Bericht door XX_Alexander_XX »

Mooi, kunnen de aluminium hoedjes weer af.
Gesloten

Terug naar “De Nationale Gouden Betonmolen”