Forten Info

Overige onderwerpen aangaande het forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene Ros
Berichten: 681
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:33
Locatie: Weesp
Contacteer:

Forten Info

Bericht door Rene Ros »

Forten Info is op 11 mei jl. beëindigd. Alleen de reisverhalen blijven openbaar, maar zijn nu gebundeld in een PDF beschikbaar.

https://doccentrum.stelling-amsterdam.n ... tverhalen/

Het Stelling Forum zal op 1-1-2023 beëindigd worden.

Mvg,
René
Gebruikersavatar
wattman
Donateur
Donateur
Berichten: 1095
Lid geworden op: 25 feb 2008, 21:06
Locatie: Dutch Metro-land

Re: Forten Info

Bericht door wattman »

Uitstekend initiatief! De pdf ziet er ook prima verzorgd uit. Een mooie bijdrage voor nu én de toekomst.

Ik denk dat het omzetten van bestaande info op het internet (persoonlijke websites) naar dergelijke digitale boekjes ook de toekomst heeft. Zo blijft verzamelde informatie ook voor de toekomst goed toegankelijk. Dit verdient echt navolging.

Voor wie geen eigen webruimte ter beschikking heeft is het opslaan van een dergelijke pdf's via archive.org een optie. Ik heb dat inmiddels gedaan met dergelijke pdf's, maar dan op het gebied van de railhobby.
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Forten Info

Bericht door AvB »

Leuk Rene. Zo'n PDF bevat veel informatie in een handig overzicht. Alhoewel ik een website ook blijf waarderen.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Gebruikersavatar
Rene Ros
Berichten: 681
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:33
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Forten Info

Bericht door Rene Ros »

Dank voor de reacties. Het waren alleen veel meer artikelen met veel meer tekst en meer foto's dan ik dacht voordat ik aan de conversie begon. :-)

Wel goed om te merken dat niemand Forten Info gaat missen. ;)

René
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4102
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Forten Info

Bericht door AvB »

Het aantal ouderwetse websites met informatie slinkt toch (helaas) alleen maar. Het slechts in de lucht houden van een site kost echter weinig tijd en geld dus ik laat een aantal sites gewoon doorlopen.
Nicht ärgern - Nur wundern!
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”