Niet duidelijk of die 1000+ keer bezoeken (gedurende uren en uren, zo interpreteer ik), gerekend zijn bij die 2500+ uur onderzoek. Dat moet dan allemaal gebeurd zijn in een periode van max 5 jaar. 500 uur per jaar = 12,5 volle werkweken per jaar. Je kunt ook zeggen, al je vrije weekenden compleet opofferen. Zoals gezegd of die 1000+ bezoeken = 200 per jaar = 2x per week daar nog bij opgeteld moeten worden is niet duidelijk. Het zijn claims die passen bij de rest van de claims die uitsluitend op zelf aangenomen autoriteit steunen, dan wel niet onderbouwde verwijzingen naar externe autoriteiten (o.a. wijlen Bosma). De documenten die wel zijn getoond hebben of geen bronvermelding, of worden zodanig geïnterpreteerd dat zij de reeds in 2014 ingenomen stelling bevestigen, of hebben geen bronvermelding én worden eenzijdig geïnterpreteerd. Daartussendoor kwam ook nog een complottheorie over een hypergeheim project.BunkerOwner schreef: ↑04 dec 2018, 22:26 ik heb meer dan 2.500 uur onderzoek gedaan naar één locatie en omgeving (...)
Ik inmiddels meer dan 1.000 keer... en alleen, en uuuuuuuuren lang.
(Ik zie in dat laatste wel een thema voor een mooi retro SF-verhaal, het ultrageheime communicatiecentrum waarmee contact gehouden zou worden met NAZI vliegende schotels).