inloggen

Overige onderwerpen aangaande het forum
Rob Mans

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door Rob Mans »

Nog steeds hetzelfde probleem :( Ingelogd blijven tijdens internet geen probleem...alleen als je ervan af gaat doet "automatische inlog" het niet. Systeeminstellingen bekeken op de PC...moet goed zijn zou ik zeggen. Bij andere forum's heb ik hetzelfde probleem. Nou ja...het is niet het einde van de wereld zou ik zeggen :)

Groetjes,
Rob
Gebruikersavatar
AvB
Berichten: 4105
Lid geworden op: 13 feb 2008, 18:48
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door AvB »

Ik blijf nu ingelogd!
Nicht ärgern - Nur wundern!
pauldijkstra

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door pauldijkstra »

Ik ben juist niet ingelogd op momenten dat ik het wel wil zijn ;-) Verder blijf ik nooit ingelogd, gewoon je cookies uitzetten, dan heb je daar NOOIT last van...
Gr,
Paul
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door PdK »

Ha Paul, het gaat er nu om dat je juist wel ingelogd blijft. Dus dat is niet de last :).

Verder heeft deze verandering het meeste opgelost. Ook op mijn oude pc ondervind ik geen problemen meer. Dank allemaal voor de feedback!
eric v. velzen

inloggen

Bericht door eric v. velzen »

wat ik ook zo leuk vind aan dit forum is wanneer je inlochtt er nul gebruikers actif zijn
wanneer je uitlogd zijn er opeens meerdere mensen actief exclusief uw zelf
Rob Mans

Re: inloggen

Bericht door Rob Mans »

eric v. velzen schreef:wat ik ook zo leuk vind aan dit forum is wanneer je inlochtt er nul gebruikers actif zijn
wanneer je uitlogd zijn er opeens meerdere mensen actief exclusief uw zelf

Is dat zo belangrijk dan??
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: inloggen

Bericht door Danny »

Hmmm nog nooit last van gehad. Ik zie gewoon mezelf voordat ik inlog als gast, en daarna zie ik dat ik online ben... Zal wel aan mij liggen :P
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4031
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door ducatim901 »

Ik heb toch eens in de week dat ik weer moet inloggen op het forum, zou dit kunnen komen doordat NOD of een andere cookiesweeper ook de inloggegevens weggooit van het forum??
JK.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
PdK
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 16:31
Locatie: HvH

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door PdK »

Hé Jack,

Heb je dit probleem thuis op pc? Anders zou je eens kunnen kijken bij de instellingen van je browser, of hij inderdaad automatisch cookies wist. Maar wat bedoel je met NOD?
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4031
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door ducatim901 »

Ha die Peter,
NOD is het antivirusprogramma, we gebruiken verder CCleaner om cookies en andere bagger van onze laptop te halen, werkt erg goed alleen heb ik dus het idee dat ik door het gebruik van CCleaner telkens opnieuw moet inloggen.
Groeten Jack.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Gebruikersavatar
Whampsy
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 apr 2008, 21:23
Locatie: Vlieland/Harlingen

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door Whampsy »

Hee,
Als je je cookies verwijdert moet je weer opnieuw inloggen. Je zou bij CCleaner kunnen uitschakelen dat 'ie je cookies verwijdert.

Jeffrey
Gebruikersavatar
ducatim901
Berichten: 4031
Lid geworden op: 19 feb 2008, 20:52

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door ducatim901 »

OK.
Ik hou het in de gaten.
Bedankt.
Jack.
Gilles de la Tourelle, de vloek aller koepels!
Goof

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door Goof »

Ik lees dit onderdeel nu pas. Hoewel ik cookies aan heb staan kan ik niet ingelogd blijven als ik uit het programma ga. Ook is de knop "log me automatisch in" een nutteloze optie. Ik werk met Vista maar wel met Mozilla en nooit met IE. Het is niet zo lastig, want als ik de eerste letter van mijn usernaam intik krijg ik de rest, en mijn password, ingevuld.
Rob Mans

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door Rob Mans »

Goof schreef:Ik lees dit onderdeel nu pas. Hoewel ik cookies aan heb staan kan ik niet ingelogd blijven als ik uit het programma ga. Ook is de knop "log me automatisch in" een nutteloze optie. Ik werk met Vista maar wel met Mozilla en nooit met IE. Het is niet zo lastig, want als ik de eerste letter van mijn usernaam intik krijg ik de rest, en mijn password, ingevuld.
Hoi Goof,

Dat van "log me automatisch in" is voor mij ook een nutteloze optie....werkt gewoon niet. Ook bij andere forum's werkt deze niet. Misschien zit het in de afstelling van de PC. Kweet niet.... Blijft overigens wel ingelogt staan, zelfs als ik van internet afga.

Groetjes,
Rob
Gebruikersavatar
Danny
Berichten: 1413
Lid geworden op: 11 feb 2008, 11:33
Locatie: Stützpunkt Grüppe Katwijk
Contacteer:

Re: Problemen met ingelogd blijven.

Bericht door Danny »

Misschien worden de cookies automagisch verwijderd op jullie computers bij het afsluiten van windows? Zou kunnen natuurlijk.
Katwijk in Oorlog - Wer zuerst schiesst, hat mehr vom Leben.
Plaats reactie

Terug naar “Forum forums...”