Infanteriesteunpunt Landfront (W.N. 95)

De Festung IJmuiden & Freie Küste tot Castricum en Zandvoort
Gebruikersavatar
Ruud
Berichten: 2178
Lid geworden op: 18 feb 2008, 11:36
Locatie: Festung IJmuiden
Contacteer:

Re: Infanteriesteunpunt Landfront (W.N. 95)

Bericht door Ruud »

[Verschillende berichten samengevoegd, in volgorde van datum van plaatsen (Moderator)]
maarten-stahlbeton schreef:Is hier een bericht van mij verwijderd???
Danny schreef:Hey Maarten,

Volgens het beheerderslog niet...

Groet,

Danny
Mark89 schreef:
Danny schreef:Hey Maarten,

Volgens het beheerderslog niet...

Groet,

Danny
Maar ik heb die post van Maarten ook gezien, dus waarschijnlijk hebben we hier te maken met een glitch in de Matrix. :shock:

Dag Mensen,

Ik heb een bericht verwijderd dat geplaatst is na mijn verzoek om te stoppen met de discussie over illegale activiteiten in het duin. Het betreffende bericht nodigde mi. uit om de discussie over illegaal graven en piepstokwerk weer op gang te brengen.

Hier nu aub weer terug naar het topic, Bunkers en aanverwante zaken in W.N. 95.

g,Ruud

MODERATOR

Ruud schreef: » 19 jan 2011 19:34

Beste Mensen,

.......


Maar nu graag even terug naar het Topic, discussies over Bunkers in W.N. 95. Discussies over bunkergraverij en piepstokken in de betonnen-bar of onder algemene vragen aub.


g,Ruud

Moderator
maarten-stahlbeton schreef:Ik begon al aan mijzelf te twijfelen, had al een paar deja vú's gehad en dacht inderdaad dat de matrix misschien gescheurd was of dat limbo ingetreden was.

Mijn opmerking was natuurlijk sarcastisch bedoeld en op geen enkele manier probeerde ik het leegroven van bunkers te promoten, integendeel juist. De mensen die mijn ironische opmerkingen vaker horen of lezen hadden misschien tussen de regels door kunnen lezen....

Om maar weer terug te komen op de bunkers van W.N. 95: Ik vind ze ook mooi hoor.....
Bunker Archief IJmuiden
BunkerArchief.NL
Plaats reactie

Terug naar “Festung IJmuiden”