Het versperringshek op de verkeersweg naast de spoorbaan op fort Westervoort.
Foto eerder door mij geplaatst in het topic "Doorkijkjes" op 03-11-2009
Groet, André
Dat lijkt er wel op ...ErwinZ schreef:Is dan rechts het spoor(talud) van de eerder geposte foto?
Ach, slechts een klein momentje zoeken/kijken in Google, levert ons genoeg kerken op in Westervoort....fortaandenvechten schreef:Dus diegene die de foto genomen heeft kijkt richting westervoort? En ik snap het niet dat diegen op het fort kan staan. westervoort heeft geen kerk(nooit gehad) en ik zie de twee rivieren. Zou er dan nog een hoofdgebouw van het fort aan de westervoort zijde zijn geweest?
Aangezien 1 plaatje meer zegt dan .....fortaandenvechten schreef:Dus diegene die de foto genomen heeft kijkt richting westervoort? En ik snap het niet dat diegen op het fort kan staan. westervoort heeft geen kerk(nooit gehad) en ik zie de twee rivieren. Zou er dan nog een hoofdgebouw van het fort aan de westervoort zijde zijn geweest?
Dat gebeurde ook. Op een oude foto van de brug zie je de weg al dalen.wattman schreef: Als de foto waarmee dit topic begon inderdaad Westervoort zou zijn, dan zou de weg die de IJssel kruiste op gelijke hoogte van het spoor snel naar een veel lager niveau zijn gedaald om het fort te doorkruisen.